Hop til indhold
Caya6

Hvem har prøvekørt ham

Recommended Posts

Sidder og ser på fælles debat og bliver enligt lidt støt over mændene ord omkring os kvinder der giver sit liv til at arbejde for at tilfredsstille mænd.

Ord som . Hvem har prøvet hende.

Hvem har prøvekørt hende mm.

Tænker at det er da ikke en bil eller dødt flæsk man sælger.

Vi er mennesker og tror og håber da ikke mændene taler sådan ude i hverdagslivet.

Vil også sige at et besøg hos en af os piger , er personligt og individuelt så hvad der passer til en passer måske ikke til andre 

Vh caya

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emnet har været oppe og vende flere gange, og jeg er helt enig med trådstarter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Caya6 skrev, for 7 minutter siden:

Sidder og ser på fælles debat og bliver enligt lidt støt over mændene ord omkring os kvinder der giver sit liv til at arbejde for at tilfredsstille mænd.

Ord som . Hvem har prøvet hende.

Hvem har prøvekørt hende mm.

Tænker at det er da ikke en bil eller dødt flæsk man sælger.

Vi er mennesker og tror og håber da ikke mændene taler sådan ude i hverdagslivet.

Vil også sige at et besøg hos en af os piger , er personligt og individuelt så hvad der passer til en passer måske ikke til andre 

Vh caya

 

Kære caya

nu ved jeg jo ikke hvor lang tid du har været i branchen, men jeg vil give dig helt ret.

I piger er IKKE en vare på hylden hos isenkræmmeren, eller en brugt bil hos "Bimses auto".

Desværre tror jeg at flertallet af os mænd omtaler jer som du siger. Men når det er sagt, så er måden at omtale jer på ikke med foragt, mere noget "Drenge noget":-P.

Jeg er overbevist om at de fleste mænd der besøger jer, også respekterer jer som de individer i er:). Læg ikke så meget idet, jeg tror ikke du kan gøre så meget ved.

God weekend til dig<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 12 minutter siden:

Kære caya

nu ved jeg jo ikke hvor lang tid du har været i branchen, men jeg vil give dig helt ret.

I piger er IKKE en vare på hylden hos isenkræmmeren, eller en brugt bil hos "Bimses auto".

Desværre tror jeg at flertallet af os mænd omtaler jer som du siger. Men når det er sagt, så er måden at omtale jer på ikke med foragt, mere noget "Drenge noget":-P.

Jeg er overbevist om at de fleste mænd der besøger jer, også respekterer jer som de individer i er:). Læg ikke så meget idet, jeg tror ikke du kan gøre så meget ved.

God weekend til dig<3

Enig i at det er drengesprog men søger nok respekt til kvinderne der knokler for at give en god oplevelse for dem selv og for manden.

Jeg har været her længe men bliver som kvinde stødt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal du ikke, altså føle dig stødt.

At man vil betale mange penge for at være sammen med en kvinde i ganske kort tid er i sig selv en anerkendelse. En anerkendelse der er de færreste mænd forundt nogen sinde at opleve. Altså at være så eftertragtet at stort set alle kvinder ikke bare vil være sammen med ham, men også sætte familieliv og økonomi på spil for 15 minutters sammenvær. Tænk over det. Og tænk over hvordan en mand hurtigt bliver sat på plads herinde hvis han kommer til at antyde at den kvinde han har købt tid med, rent faktisk nyder der, og efterspørger ham ægte. 

Vi mænd er bare så vant til ikke at være lige så eftertragtet som kvinder, at vi ikke længere sætter spørgsmålstegn ved det. Måske anledning til mændenes ‘Metoo’, jeg er også blevet afvist;).

så føl dig ikke stødt, men vær opmærksom på at dette forum er mændenes omklædningsrum, og at det er kulissesnak som du får indblik i. Inde på scenen, hvor du arbejder, kan du forvente respekt og høflig opførsel. Men ikke nødvendigvis her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu handler sådanne overskrifter a la: "hvem har været her" osv. også om at have respekt for andre brugeres tid - da, sådanne overskrifter signalerer at man egenlig ikke selv har gidet at gøre en indsats - som f.eks at søge på om der i forum, allerede skulle være nogen anmeldelser ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg var glædespige ville jeg  søge anerkendelsen i de besøg som jeg modtag. Jeg ville ligeledes undlade at invitere de mænd, hvor jeg ikke følte de anerkendte mig.  sagt på en lidt anden måde, ville jeg nok ikke føle mig stødt over, at ikke alle mændt formulere sig ens eller for den sagsskyld lige respektfuld, sålænge mine gæster var søde, hensynsfulde, udviste respekt og interesse for mig som person. m.v. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med dig i, at der nogen gange bliver brugt nogle ord for besøg hos Jer kvinder som har en meget negativ ladet klang.

Jeg har nævnt det før men, tænk på en opstandelse der ville være (formoder jeg) hos os mænd, hvis I kvinder anmeldte os mænd ud fra vores besøg hos Jer :-) 

Det kunne der komme ganske morsom læsning ud af tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm. Jeg bliver desværre aldrig rigtig prøvekørt. Og de gange det sker er det desværre heller ikke anmeldt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 2 timer siden:

Hmmm. Jeg bliver desværre aldrig rigtig prøvekørt. Og de gange det sker er det desværre heller ikke anmeldt. 

Det kan jo være, at det er dit held :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...