Hop til indhold
Guest Anonym

Louise6 Stargirls, Rosklidevej 47

Recommended Posts

Guest Anonym

skrevet 10/7-2011 på Hedomax.com - men stadigt aktuel har jeg konstateret :) - Louise er forrygende...

For nogle år siden fik jeg min mest forrygende og vanedannende oplevelse med Louise6 hos nu nedbrændte Sexpigerne i Knudstrup, det blev fulgt op at mange stjernestunder med hende i tiden på Lyngbyvej hos SMS.

I lang tid havde vi ingen kontakt - vel nærmest fordi jeg var alvorligt bange for at brænde alt for fast i Louises univers - Louise er vel den eneste glædespige jeg har været fascineret af - og ikke kun seksulet. Men denne weekend var vi til nogle arrangementer i København - og sådan nærmest rutinemæssigt scannede man EB... Louise er nu efter en lille pause tilbage hos Stargirls. Og hun er stadigvæk en fantastisk elskerinde, nærværende, givende og utroligt fagligt dygtig.

Hvis man skal prioritere sine besøg hos danske glædespiger - og det skal de fleste af os vel i de her tider - så er Louise6 absolut blandt fagets ypperste. 1 times intens, legende let og givende elskov var ihvertfald denne på alle måder sublime weekends højdepunkt, der også indeholdt en middag på Bistro Nord i Ålsgårde.

Louise6 er ikke teenager - men en voksen kvinde lige omkring de 30, fuldt afklaret med sin metier og sin virkning på gæsterne.

Glatbarberet, yderste velsmagende og heldigvis Ingen piercinger og ingen tatoveringer - men en perfekt kurvet krop - klassisk type - og så de smukke høje kindben :)

Jeg må nok hellere komme til København lidt oftere i weekenderne ...

Iøvrigt pæn og flot indrettet arbejdslokalitet- lyst nok til at man kan se hvad der foregår, dæmpet nok til at man kan føle intimiteten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...