Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været på besøg hos Gisela i Kastrup. Jeg genkendte hende med det samme, og hun havde fundet en gammel sms fra mit telefonnummer. Derfor vidste hun at vi kunne kommunikere på spansk.

Jeg bestilte en halv time, men var ikke ude af døren før efter 1½ time. Vi sludrede om lidt af hvert, og jeg fortalte blandt andet om eroguide. Hun bad mig skrive om mit besøg.

Hendes billeder fra annoncen er ægte, men i levende live tager hun sig bedre ud. Hun er meget feminin og en flot, velplejet pige. Brysterne kunne godt være naturlige.

Undervejs blev der pjattet og grinet -- det kunne hun godt lide. Hun deler gerne ud af spontane kys, og det virker ægte sympatisk.

Hun gjorde sig umage med at tilfredsstille mine ønsker, men jeg holder de private detaljer for mig selv.

Jeg spurgte lidt nysgerrigt, hvad hun syntes om danske mænd, og dem havde hun kun rosende ord om.

Uden at vide det præcist, så tror jeg, at hun bliver hos os et stykke tid endnu.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Senor tak. Jeg var 100 på, at hun var ‘fake’. Hvordan (hvis du ved det) er hendes engelske? Hvor længe er hun i DK? (Eller tror du bare at hun er her længe)

Redigeret af NicklasCD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan være hukommelsen spiller mig et puds og da links i nedenstående tråd ikke duer længere, kan jeg ikke bekræfte det, men jeg er ret så sikker på at Gisela er hende der omtales i denne tråd. 

/Guy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful

@Guy, du husker rigtigt...

https://web.archive.org/web/20160615140649/http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=3323&lan=da

 

Edit: Lidt eftertanke efter at have postet linken. Kunne det tænkes, at en "konkurrent" lavede denne shemalewiki side med hendes billeder? Der er jo ingen billeder, der bekræfter det. Vil stadig lade linken stå, så folk selv kan lave deres egne konklusioner.

Redigeret af Playful
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Så, Hun er en Han :-)

Bare lidt underligt, at hun ikke reklamere med det, for naturligvis er der kunder til det, men der er nok flere, til en "Kvinde"
men, lidt et scam, ikke at skrive det.. 

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 27 minutter siden:

Så, Hun er en Han :-)

Bare lidt underligt, at hun ikke reklamere med det, for naturligvis er der kunder til det, men der er nok flere, til en "Kvinde"
men, lidt et scam, ikke at skrive det.. 

hvis hun er opereret--til kvinde

og hun 100 % lever som kvinde

er det vel ok-hun helt glemmer sin mande fortid

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 50 minutter siden:

hvis hun er opereret--til kvinde

og hun 100 % lever som kvinde

er det vel ok-hun helt glemmer sin mande fortid

Hvis hun er opereret til kvinde, er det ikke ok at hun ikke skriver det.

bare det at der er den mindste mistanke til at hun er født mand, gør at jeg bliver væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello, my name is Gisela. I am the girl they are talking about right now in this forum. there are some people try to discredit me with totally false comments about me, that web page where supposedly I am the protagonist is false. I denounced that publication because some person has stolen my photographs and published them on this web page, with the purpose of preaching and about whether I am, or I am not a woman. I can say proud. I am the mother of a beautiful girl of 5 years and for her I am here in Denmark working, to provide a service to people who want to visit me as long as they are educated because I try to feel comfortable with my company. .. and with respect to the person who wrote this comment I would appreciate it if you stopped writing about me, because I'm sure you do not know me and for your comments I could get involved in problems thank you very much and kind regards

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix

Nå men så kan jeg godt komme på banen med den kommentar som jeg overvejede til den oprindelige anmeldelse.

Personlig ville jeg ikke besøge hende - min post-op radar blinker. Vil igen pointerer at jeg ikke har noget imod dem - men jeg tænder ikke på det og jeg har noget imod at det ikke bliver kommunikeret.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
sweetstone skrev, for 11 timer siden:

hvis hun er opereret--til kvinde

og hun 100 % lever som kvinde

er det vel ok-hun helt glemmer sin mande fortid

Det er OK for hende på et følelsesmæssigt/åndeligt plan - men ikke ok for dem som ikke ønsker at være med en post-op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lacroix skrev, for 13 timer siden:

Det er OK for hende på et følelsesmæssigt/åndeligt plan - men ikke ok for dem som ikke ønsker at være med en post-op.

Hun er 100% post-op. Kan tydeligt huske hendes billeder fra dengang hun stadig havde en penis. Jeg prøver på ingen måde at nedgøre hende, synes selv at transkvinder er frække :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag träffade Gisela i förra veckan. Först vill jag säga att bilderna stämmer perfekt. Hon är vacker, sexig och kurvig. Hennes service är också fantastisk. Hon fick mig att hamna i sjunde himmelen. Dessutom är hon söt att prata med, även om engelskan är lite knagglig. Dock är det ingen tvekan om att hon är post-op. Mig gör det inget, men rösten och något med vinklarna på höfterna fick mig att misstänka det. Nyfikenheten drev mig till att undersöka närmare för att få en definitiv bekräftelse och det fick jag, hon har tidigare varit man. Det är bara att känna på näsrotens övergång till pannan: slät = kvinna, knöl eller vinkel = man. Mig gör det som sagt inget, nu kan jag bocka av "sex med en post-op" på "the bucket list". :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Playful skrev, den 20/1/2018 at 09:30:

@Guy, du husker rigtigt...

https://web.archive.org/web/20160615140649/http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=3323&lan=da

 

Edit: Lidt eftertanke efter at have postet linken. Kunne det tænkes, at en "konkurrent" lavede denne shemalewiki side med hendes billeder? Der er jo ingen billeder, der bekræfter det. Vil stadig lade linken stå, så folk selv kan lave deres egne konklusioner.

det kan da umuligt være en tidligere mand på de billeder ?

Men en af dem der har besøgt hende kan vel bekræfte om hun blev naturlig våd ? (for det går jeg ikke ud fra at en TS kan blive ?)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
PG13 skrev, den 21/1/2018 at 11:13:

Hun er 100% post-op. Kan tydeligt huske hendes billeder fra dengang hun stadig havde en penis. Jeg prøver på ingen måde at nedgøre hende, synes selv at transkvinder er frække :P 

på disse billeder fra web arkivet kan man ingen penis se - så er det nogle andre billeder du har set eller ?

https://web.archive.org/web/20160615140649/http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=3323&lan=da

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Tillbedjaren skrev, for 7 timer siden:

Jag träffade Gisela i förra veckan. Först vill jag säga att bilderna stämmer perfekt. Hon är vacker, sexig och kurvig. Hennes service är också fantastisk. Hon fick mig att hamna i sjunde himmelen. Dessutom är hon söt att prata med, även om engelskan är lite knagglig. Dock är det ingen tvekan om att hon är post-op. Mig gör det inget, men rösten och något med vinklarna på höfterna fick mig att misstänka det. Nyfikenheten drev mig till att undersöka närmare för att få en definitiv bekräftelse och det fick jag, hon har tidigare varit man. Det är bara att känna på näsrotens övergång till pannan: slät = kvinna, knöl eller vinkel = man. Mig gör det som sagt inget, nu kan jag bocka av "sex med en post-op" på "the bucket list". :D

wow - jeg er overrasket - har kikket på de billeder igen og igen og igen - jeg kan bare IKKE se eller forestille mig at de billeder er af en mand !!!

"hun" er jo virklig flot og feminin :-o
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
troublemaker1968 skrev, for 37 minutter siden:

det kan da umuligt være en tidligere mand på de billeder ?

Men en af dem der har besøgt hende kan vel bekræfte om hun blev naturlig våd ? (for det går jeg ikke ud fra at en TS kan blive ?)

Det kan mange TS godt blive, så ingen garanti der;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
troublemaker1968 skrev, for 32 minutter siden:

wow - jeg er overrasket - har kikket på de billeder igen og igen og igen - jeg kan bare IKKE se eller forestille mig at de billeder er af en mand !!!

"hun" er jo virklig flot og feminin :-o
 

Ja, hun ser flot ud og hvis man ikke har noget problem med det, er det da bare afsted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lacroix skrev, for 25 minutter siden:

Ja, hun ser flot ud og hvis man ikke har noget problem med det, er det da bare afsted

naaaaa........ fanme synd når "hun" ellers ser så dejlig ud :-(

Lacroix skrev, for 26 minutter siden:

Det kan mange TS godt blive, så ingen garanti der;)

dammm - springer lige over så :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...