Hop til indhold
Jernsvinet

Peep Show a la Polski

Recommended Posts

1. Glem alt om at stå i en lille kabine og putte mønter i ligeså hurtigt som de forsvinder.

Først havde jeg lidt besvær med at finde stedet, da det foregår i den sidste af  to rækker små hyggelige sammenbyggede knaldhytter, der ligger bagved nogle større forretningsbygninger og overfor et stort indkøbscenter kaldet Zaspa etellerandet fordi det ligger i bydelen Zaspa i Gdansk.

http://taniecerotycznygdansk.republika.pl/peepshoweng.htm

https://www.odloty.pl/en/announcements/gdansk/zaspa/peep-show-30zl-erotic-peep-sho/143982.html

Nå, men der stod  "Stynie" (eller noget lignende) på et løst vendeskilt på døren - jeg vidste ikke hvad det betød, men var der lukket - så var døren nok også låst - den gik imidlertid op og jeg kom ind i et lokale, hvor der var der en lille skranke, som jeg gik hen til - men der skete ikke ligesom ikke noget og jeg ville derfor kigge lidt på bag en skydedør ind til et lille rum til venstre med en lille sofa og en tribune/seng - og ellers rødt over det meste. men blev afbrudt, da der pludselig stod, der en pige bag skranken ud af nowhere, som en trold af en æske og sagde noget på polsk. Jeg gik så over til hende og sagde jeg var interesseret i noget strip - så kiggede hun først lidt skælmsk på mig, men jeg var ved at falde ned i kavalergangen og sagde ikke rigtig noget - så jeg sagde, jeg gerne ville høre mere om hvordan det fungerede. Så hev hun en spiseseddel frem, hvor det billigste for strip only kostede 30 zl og den dyreste menu 130 (ca. kr. 230,-) - men det var så også strip med blowjob og uden kondom - ja tak - den tager jeg ;-)

Jeg blev så vist ind i det tilstødende lokale, hvor der desværre, fordi det havde sneet, var vådt på gulvet fra tidligere kunder - fandt jeg selvfølgelig først ud af da jeg havde taget skoene af og jeg måtte tage noget køkkenrulle og tørre gulvet så nogenlunde. Det firkantede hul og den lille kabine, som jeg ellers havde forventet - var der slet ikke - eller man kan sige det var 2.5 x 2.5 meter og pigen var inde i kabinen ;-)

Sasha:

http://taniecerotycznygdansk.republika.pl/sasha.htm

som pigen hed, kom nu ind bagfra og begyndte at danse og strippe lidt, mens jeg pakkede ud og begyndte at gejle pikken lidt op til musikken, som hun heldigvis havde skruet lidt ned. Da hun så jeg var ved at have godt gang i kalorius og hun heller ikke havde så meget mere strip på programmet, kom hun kravlende over til mig, satte sig på sengekanten og tog den uden videre i munden. Syntes så måske hun var lige hurtig nok og jeg var jo også lidt øm efter at have gennemkneppet en moden russisk dame en god ½ times tid tidligere på dagen - og jeg kom jo ligesom heller ikke helt op på dupperne uden blid opvarmning, selv om hun også prøvede at gagge mig og jeg bad hende derfor tage den ldit mere med ro - men så begyndte hun at slikke mine nosser, mens jeg selv spillede pik og nærmest kneppede hende i munden med min pung, mens jeg trykkede hendes hoved mod mit scrotum - og først lige da jeg kom, stak jeg den i munden på hende - og hun tog med et smil hele skuddet og holdt den inde, til jeg ikke kunne pumpe mere ud.

Hurtigt gav jeg hende lige lidt køkkenrulle og lidt til mig selv, hvorefter hun forsvandt med ønsket om at se mig igen og jeg måtte så selv finde ud, hvorefter jeg gik over i indkøbscenteret overfor og fik en tiltrængt kop kaffe og kage hos den yndige lille bagerjomfru ;-)

På hjemmesiden, står der godt nok:

WE DO NOT OFFER SEX, NONE OF OUR DANCERS OR MASSAGE THERAPISTS PROVIDE THIS KIND OF SERVICE.

Men, så vidt jeg kan forstå har de 3 steder, hvor de tilbyder forskellige former for erotisk samvær - og pigerne turnerer rundt mellem de 3 forskellige steder, ifølge en mere eller midre fast ugeplan:

http://taniecerotycznygdansk.republika.pl/grafik.htm

Det var mig bare ikke umiddelbart muligt at få kontakt til de 2 andre steder - eller finde frem til dem og mange andre steder, da det åbenbart skal være lidt fordækt eller pga. skattevæsenet at tilbyde erotisk samvær? - så de opgiver ofte en fake adresse og mange blev lidt overraskede, når jeg fortalte at jeg kørte i egen bil (udlejningsbil - kostede mig kun ca. kr. 150,- om dagen incl. benzin - og det kunne jeg hurtigere have brugt i taxa, offentlig transport og fodsåler) - og de ser åbenbart helst at man ankommer i taxa - som om det skulle vække mindre opsigt ;-)

WE DO NOT OFFER SEX, NONE OF OUR DANCERS OR MASSAGE THERAPISTS PROVIDE THIS KIND OF SERVICE.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu fast Jern... hvilken herlig beretning du leverer fra en ‘baggård’ I Gdansk.

Du er da så dejlig eventyrlysten.

Jeg tror vi kunne opleve nogle vilde og uforglemmelige ting sammen, hvis dit mod og min nysgerrighed (tror dog også, at du er tet nysgerrig :-)) og vores fælles pionerånd blev kombineret... wuhuuuu :-):-):-) 

Håber dine sokker er blevet tørre igen ;-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 2 timer siden:

fra en ‘baggård’ I Gdansk.

Jeg ville nu ikke kalde det en baggård - nærmere en hyggelig hytteby i træ - og nu var der så også lige faldet sne og alt var dækket med et fint lag sne, så jeg følte mig næsten som i Norge ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 22 minutter siden:

Genlæser lige den ovenstående anmeldelse. Smiler og griner :-)

Du er sgu lidt af en eventyrer, @Jernsvinet :-)
Skal du snart afsted igen?

Nej, tror det har lidt lange udsigter med alt det her Corona-halløj - men håber at komme til Thailand til efteråret - der snakker pigerne rimelig "eng-lidt" - og man kan bare kommunikere med dem på Line - og ikke så megen fikkumdik med at lægge røret på, såsnart man ikke taler polsk eller russisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 40 minutter siden:

... ikke så megen fikkumdik med at lægge røret på, såsnart man ikke taler polsk eller russisk.

Det kender jeg alt for godt, selvom jeg sagten kan komminikere på polsk ansigt til ansigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finger skrev, for 1 time siden:

Det kender jeg alt for godt, selvom jeg sagten kan komminikere på polsk ansigt til ansigt

Ja, men så langt kommer du ikke - du de ikke engang vil sende en sms med adressen - også selvom du har et polsk taletidskort - så om de bare ikke vil have kunder, der ikke taler russisk eller polsk - eller hvad der er galt - det kunne jeg godt tænke mig at vide?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...