Hop til indhold
ynwa13

bliver ældre kunder snydt?

Recommended Posts

hej jeg har set der længe har kørt en had kampagne fra gper mod ældre mænd over 40/50, hvor de hurtigt skal være færdige og ikke må røre osv. bogstavlige talt ikke have de samme muligheder som de yngre mænd og kvinder som besøger bordeller. er der noget sandhed i det? altså de bliver forskels behandlet, fordi de er den gamle gris der ikke kan score unge kvinder uden at have penge? kom gerne med jeres input og hvis i som ældre mand er blevet snydt pga aldern på jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Kan du ikke prøve og linke til den hade kampagne du har fulgt?:)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 2 minutter siden:

Kan du ikke prøve og linke til den hade kampagne du har fulgt?:)

Enzo.

der er ikke en direkte kampagne, men har set flere anmendelser herinde hvor jeg kan se det især er ældre mænd som har dårlige erfaringer og ikke kan gøre noget ved det. det et slags spil gper gør uden at sige det direkte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ynwa13 skrev, Lige nu:

der er ikke en direkte kampagne, men har set flere anmendelser herinde hvor jeg kan se det især er ældre mænd som har dårlige erfaringer og ikke kan gøre noget ved det. det et slags spil gper gør uden at sige det direkte.

Ej det er ikke sandt. Tværtimod ønskes moden mænd oftes fordi der er mere ro og hygge der. Tænker ikke den slags uprofessionel opførelse er blandt de danske kollegaer jeg kender til.. Du må lige vise hvor du har den info fra:)

Mvh Pigekollektivet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

Nyoprettet bruger der prøver at starte noget ballade. 

Trolling... 

overhoved ingen troll min ven, tog du det personligt så må der tales om noget du har prøvet. fortsat fantastisk dag til dig herre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigekollektivet Randers skrev, Lige nu:

Ej det er ikke sandt. Tværtimod ønskes moden mænd oftes fordi der er mere ro og hygge der. Tænker ikke den slags uprofessionel opførelse er blandt de danske kollegaer jeg kender til.. Du må lige vise hvor du har den info fra:)

Mvh Pigekollektivet 

tak for det dejlige svar, så ved man ihvertfald man er sikker hos jer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ynwa13 skrev, for 2 minutter siden:

snakker om både danske og udelandske især, men dejligt skrevet :) 

Kender ikke til andet end danske og sådan forbliver det;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
ynwa13 skrev, for 26 minutter siden:

hej jeg har set der længe har kørt en had kampagne fra gper mod ældre mænd over 40/50, hvor de hurtigt skal være færdige og ikke må røre osv. bogstavlige talt ikke have de samme muligheder som de yngre mænd og kvinder som besøger bordeller. er der noget sandhed i det? altså de bliver forskels behandlet, fordi de er den gamle gris der ikke kan score unge kvinder uden at have penge? kom gerne med jeres input og hvis i som ældre mand er blevet snydt pga aldern på jer.

Kunne det være din egen frygt du projicerer ind i de anmeldelser du læser.

Jeg kan ikke umiddelbart genkende det mønster i de anmeldelser jeg læser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lacroix skrev, for 2 minutter siden:

Kunne det være din egen frygt du projicerer ind i de anmeldelser du læser.

Jeg kan ikke umiddelbart genkende det mønster i de anmeldelser jeg læser.

jeg har haft det sådan længe, forstår godt din pointe ellers :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ynwa13 skrev, for 21 minutter siden:

der er ikke en direkte kampagne, men har set flere anmendelser herinde hvor jeg kan se det især er ældre mænd som har dårlige erfaringer og ikke kan gøre noget ved det. det et slags spil gper gør uden at sige det direkte.

Kan du ikke komme med nogle eksempler på anmeldelser herinde hvor mænd føler at de har haft en dårlig oplevelse pga. alder?

Kan ikke lige huske at have set nogen og der er yderst sjældent at anmeldere skriver deres alder eller hvilket segment de tilhører :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det pænt mange år siden at jeg har tilhørt den yngre generation, så jeg må være den gruppe du omtaler.

Jeg er en skaldet midaldrende herre, der ikke ikke får mange point på skalaen for de gængse skønhedsidealer.

Jeg kan ikke nikke genkendende til den opfattelse, som du har fået et eller andet ukendt sted fra. Jeg kan heller ikke genkende, den opfattelse du har af de anmeldeser der er i diverse fora på Eroguide.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke at det handler om alder. Derimod er der bare nogen mænd der er mere spændende, attraktive end andre. Det har sikkert også noget med opførsel af gøre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ynwa13 skrev, for 36 minutter siden:

overhoved ingen troll min ven, tog du det personligt så må der tales om noget du har prøvet. fortsat fantastisk dag til dig herre.

Jo du er netop en troll som ikke er velkommen herinde! 

I kommer ikke til at høre mere til @ynwa13

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
Rooster skrev, for 3 minutter siden:

Jo du er netop en troll som ikke er velkommen herinde! 

I kommer ikke til at høre mere til @ynwa13

Han holdt jo så også med Liverpool, så det er vist for det bedste. :P (Og ja, det er en joke, hvis nogle skulle være Liverpool fans derude)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har hverken problemer med at få god og dejlig service - og som ofte endda også hygge, snak og fælles grin og sjov - dammen med både helt unge og mere modne piger/kvinder.

Og jeg er ikke længere under 50 :-)

Jeg er sikker på, at det kommer meget an på mandens egen attitude, hvilken behandling han får og oplever :-)

Tag smilet og ja-hatten på :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har da set annoncer, hvor purunge piger ønsker sig fritaget for kunder over 50 år. Men det syntes jeg er lige så naturligt, som den kendsgerning at jeg heller ikke ønsker seksuel kontakt med piger, som er yngre end min datter eller ældre end min mor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...