Hop til indhold
Guest Anonym

Mascha

Recommended Posts

Guest Anonym

Posted: 29-oktober-2011 at 22:05 af mig på hedomax.com

på vej hjem via Frankfurt (nåede ikke nogen FKK i denne omgang) besøgte jeg Mascha lørdag eftermiddag. Jeg ankom kort efter en taxa - med en del gæster kørte fra Valhalla - det viste sig at have været en flok osere er kørte fra stedet med uforrettet sag.

Umiddelbart kunne jeg ikke forstå havd der havde gjort at de fravalgte en seance med Mascha - for hun er en ualmindeligt smilende, MEGET velskabt og flot pige (med de dekorationer der åbenbart er standard i dag - og så en lille smule flere)

Priserne er de obligatoriske, en halv time 1000 og ligesom de andre ydelser ligger på normal-prisnivaeuet - så det kan nok heller ikke være det der fik flokken til at forlade stedet.

Vi aftalte en halv time i det meget pæne arbejdslokale, og jeg fik en bruser i det nydelige badeværelse - før og efter sessionen med Mascha. Vi tog på en lille rejse,,,

Mascha smager rigtig rigtig godt, super slank og har den flotteste røv og en smuk mis og de pæneste bryster jeg har set i lang tid (kunstige) og er som elskerinde som jeg gerne vil have det - modtagende, ret fleksibel/føjelig og givende, God teknisk og lydhør og god til at holde de aftaler vi lavede inden.

Jeg følte mig godt behandlet af en blid flot og nærværende pige - så det er næppe sidste gang.

Så jeg anbefaler glad og gerne Mascha (der er en vaskeægte Pro i ordets bedste forstand) til andre med hang til slanke blide piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er den Mascha jeg tror....så er det absolut anbefalelsesværdigt at tage tur nr.2....eller endnu bedre en tur i nr.2... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...