Hop til indhold
8000Flemming

Rayna på Vardevej i Vejle.

Recommended Posts

Tina på Havnegade var optaget og Beer fra Højbanetorvet er taget hjem, så jeg følte mig tvunget mig til at prøve noget nyt. Og så faldt jeg over den her annonce:
https://annoncelight.dk/showad/236395u

Og det var en dårlig ide. 1000 kr på forhånd for massage og sex. Op på briksen og hun begyndte at hælde olie på. Der kom ikke for meget olie på så det begyndte godt. Men så gik det ellers ned af bakke. Turn-around lød det. Der var gået 12 minutter fra jeg lagde mig på briksen. Lidt olie på lårene og lidt efter begyndte et godt BJ. Kondom på og hun red mig lidt. Men efter et stykke tid klagede hun over smerter i lårene ved at ride mig. Jeg var nu blevet så doven at jeg ikke andre positioner, så jeg bad hende bare gøre mig færdig med BJ.

Og 32 min efter at jeg havde åbnet døren var jeg uden på gaden igen. Intet personligt over behandlingen, jeg var bare et nummer i rækken.

F

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Hvor surt ...

Hvis det er en ny ( første gang ) kunne jeg aldrig finde på at bestille mere end 15 minutter - det kan man de fleste steder få til kr. 500,- inkl super/mega fransk og sex.

Jeg ville hade at smide 1.000,- ud på den måde...

Idag besøgte jeg Lek på Kolding vej 144 i Vejle, første gang jeg var der - så bad om 15 minutter - fik super og mega fransk og sex for 500,- kr..Synes faktisk det var okay ( ikke samme indlevelse som Menee  som hidtil var der ) - jeg tændte på hendes fisse da hun havde en god dusk ..love it 

https://annoncelight.dk/showad/227697

Del dette indlæg


Link til indlæg
fjummer skrev, den 20/1/2018 at 17:06:

En skam du ikke fik hvad du håbede på. Må jeg ikke spørge om billederne er ægte, og ligger stedet diskret?

Billederne kunne godt være hende. For en 3-5 år siden og 3-5 kg siden.

Stedet ligger lige ud til Vardevej. En rimelig trafikkeret vej i Vejle. Så efter du har ringet på klokken, står du rimelig synligt og venter.

F

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi for nyligt. De har flyttet adresse siden sidst, et par hundrede meter fra den gamle.

Lokalerne er rigtig fine, og badeværelset meget bedre og varmere end de gamle.

Hun ville have penge først, og man skulle helst foretage et valg med det samme.

Der blev foretaget et valg, men 40 minutter efter stod jeg ude på gaden igen.

God hård massage men så heller ikke mere positivt at sige.

Gentagelsesfare - ikke med hende. Men måske stedet, da det er pænt og rent og gode badeforhold

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...