Hop til indhold
Hallo-hallo

Nogle der har været her ok kan berette

Recommended Posts

klinikfuckers skrev, for 10 timer siden:

Hvem af pigerne spørger du til, for mig er det vist 3 forskellige på billederne. 

Jeg vil nu mene - det er den samme. Billede nr. 1 kunne jeg måske være lidt i tvivl om - men næsen er de samme ;-)

Bare ærgerligt at trådstarter ikke gør sig mere umage med at finde en overskift, der i det mindste indeholder Lolas navn - nu han så gerne vil vide noget om hende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, 1 time siden:

Hun er tilsyneladende samme sted som Olivia. Olivias billeder er ægte, så mon ikke Lolas også er?

Og hvem er Olivia??....Har du et link til hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil nu mene - det er den samme. Billede nr. 1 kunne jeg måske være lidt i tvivl om - men næsen er de samme ;-)

Bare ærgerligt at trådstarter ikke gør sig mere umage med at finde en overskift, der i det mindste indeholder Lolas navn - nu han så gerne vil vide noget om hende ;-)

Syntes de ser forskellige ud. Men lækker ser hun ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil nu mene - det er den samme. Billede nr. 1 kunne jeg måske være lidt i tvivl om - men næsen er de samme ;-)

Bare ærgerligt at trådstarter ikke gør sig mere umage med at finde en overskift, der i det mindste indeholder Lolas navn - nu han så gerne vil vide noget om hende ;-)

Jo du har sgu nok ret, det er samme bikini/undertøj og hendes læber ser ens ud, men billede nr 1 tror jeg heller ikke er hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt det får i svar på i morgen. Jeg har lavet en aftale med tøsen, så må vi se hvad det er for en størrelse. Glæder mig da lidt, for tror det er en lækker kvinde der åbner døren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...