Hop til indhold
Sømanden

Elendig service Albanigade 13

Recommended Posts

Faldt for en honingfælde der præsenterede sig som Mascha, Albanigade 13. Hun er faktisk vældig pæn, men iskold. Vældig sød da hun fik pengene, men virkede som om hun kedede sig bravt under akten og bare gerne ville have det overstået. Forsøgte flere gange at spørge ind til, hvad hun ku li og hvad jeg ku gøre for hende, men hun kørte bare videre på autopilot. Træls!

Stedet er en pæn herskabslejlighed af ældre dato, men ikke særlig rent. Støv og nullermænd på gulvet :(

Syns heller ikke stedet var særlig diskret beliggende lige ud til en meget befærdet vej, men okay..... Det ku jeg ha levet med, hvis pigen havde været mere oppe på lakridserne og mere medlevende.

Stedet: 7 i rengjort stand ville det have været 10

Pigens udsende: 10

Sexen: 03

Chance for gentagelse: 0

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarslen Sømand !

Havde tænkt på at aflægge stedet et besøg.

Ps. Må dog sige, at jeg aldrig kunne finde på at spørge om hvad hun kunne lide og jeg gøre for hende.

Jeg prøver mig hellere frem, og nogen gange bliver det en fantastisk dans, når/hvis jeg finder ud af det, og hun vil det ! smiler !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi karoline torsdag d 2/2, der var der blevet gjort rent.

Hun er vist modsætning til masja, lille mørk pige super sød og indlevene.

Taler fint dansk, og hun ved helt sikkert, hvordan en mand skal behanles.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede at de var lukket i albanigade, deres hjemme side er nede og deres telefon numre virker ikke mere... Dette skete dog inden i siger at i har været og besøge dem... Nogen der ved om de har en ny hjemme side, eller har deres nye nr?

Jeg har ofte været og besøge dem i Albanigade og det har været mit fortrukkene sted, er altid blevet behandlet godt, god service, søde telefondamer og søde piger... Kun 2 gange har jeg ikke været helt tilfreds med pigen, det mener jeg dog ikke er stedets skyld, men pigen selv... :)

Har også været og besøge Mashca hos dem. Som du siger så er hun en rigtig pæn pige, men også ved mig manglede der en lille smule indlevelse. Ikke en pige jeg ville besøge igen.

En gang da jeg kom forbi havde de lang vente tid og jeg blev alligevel inviteret inden for og fik en cola og nogle blade at læse i osv... Så jeg har altid været tilfreds med stedet, derfor syntes jeg også det var en skam da jeg ikke længere kunne finde noget info omkring dem...

Håber nogen kan hjælpe mig... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...