3ddpt 0 Skrevet 17. Januar, 2018 Er pigen så god som alle siger og hvor kan hun findes? Er der nogen der kan beskrive hende for mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest keep it simpel Skrevet 17. Januar, 2018 Kan ikke lade være at svare på dit forespørgsel.... ved at søge på Ten i alt det der er skrevet om hende i dette forum får du alle de svar du må savne omkring hendes formåen, men alligevel spørger du om en person i dette forum skal bruge kræfter for at svare dig når det er så nemt selv at ...ja undskyld..lette røven og selv søge og du skal finde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnisse 73 Skrevet 18. Januar, 2018 3ddpt skrev, for 14 timer siden: Er pigen så god som alle siger og hvor kan hun findes? Er der nogen der kan beskrive hende for mig? https://annoncelight.dk/showad/240446 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasperaalborg 35 Skrevet 25. Januar, 2018 let røven selv og brug søgefunktionen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1733 Skrevet 25. Januar, 2018 Nu er han jo lidt undskyldt, når pigen har et navn på kun 3 bogstaver, så er hun altså lidt sværere at søge frem. Men ja der er lavet tonsvis af anmeldelser af hende, så kig de gamle anmeldelser igennem, ved at starte fra en ende af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 25. Januar, 2018 Gammelnisse skrev, den 18/1/2018 at 08:20: https://annoncelight.dk/showad/240446 hun ser noget ung og mager ud gad vide om hun kan tale engelsk nok ikke dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnisse 73 Skrevet 25. Januar, 2018 Glatpung skrev, for 51 minutter siden: hun ser noget ung og mager ud gad vide om hun kan tale engelsk nok ikke dansk Vil skyde hende til medio 30, hun kan en del dansk, og et udmærket engelsk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest keep it simpel Skrevet 25. Januar, 2018 Jeg havde bestilt tid igår ved TEN. Fik tiden udskudt 1/2 time - hvilket jo er ok...Da jeg kommer bliver jeg sendt ind i det ene rum og får at vide at TEN kommer. Da hun kommer ind i lokalet er det slet ikke TEN - jeg siger - ej sgu da...den laver i ikke med mig. Selvom jeg ved der findes mange spændende medicinske muligheder, nægter jeg at tro at det kan få TEN til at vokse 10-15 cm sådan bare lige... Jo - jo - hun hed TEN sagde hun... Hader sådanne ting fordi nu havde jeg lige glædet mig til at nyde hende...Så jeg kommer aldrig nogensinde derind mere...NEVER... Heldigvis fik jeg så istedet lavet en aftale med AM... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 25. Januar, 2018 Glatpung skrev, for 3 timer siden: hun ser noget ung og mager ud gad vide om hun kan tale engelsk nok ikke dansk ok det er da fint hun er 30 ligner en på 16 var hun eller god til det hele jeg elsker nemlig også thai kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyden 6 Skrevet 31. Januar, 2018 Er det den rigtige Ten, der er på adressen eller ej? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest keep it simpel Skrevet 31. Januar, 2018 Som før beskrevet blev jeg skuffet og gik igen...Enhver thai vil jo gerne kalde sig Ten med den succes hun har / havde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyden 6 Skrevet 31. Januar, 2018 Jo men hvis det bare var en enkelt misforståelse.. Har andre ikke været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg