Hop til indhold

Recommended Posts

Guest keep it simpel

Kan ikke lade være at svare på dit forespørgsel....

ved at søge på Ten i alt det der er skrevet om hende  i dette forum får du alle de svar du må savne omkring hendes formåen,

men alligevel spørger du om en person i dette forum skal bruge kræfter for at svare dig når det er så nemt selv at ...ja undskyld..lette røven og selv søge og du skal finde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er han jo lidt undskyldt, når pigen har et navn på kun 3 bogstaver, så er hun altså lidt sværere at søge frem. Men ja der er lavet tonsvis af anmeldelser af hende, så kig de gamle anmeldelser igennem, ved at starte fra en ende af.

image.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatpung skrev, for 51 minutter siden:

hun ser noget ung og mager ud gad vide om hun kan tale engelsk nok ikke dansk 

Vil skyde hende til medio 30, hun kan en del dansk, og et udmærket engelsk :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Jeg havde bestilt tid igår ved TEN. Fik tiden udskudt 1/2  time - hvilket jo er ok...Da jeg kommer bliver jeg sendt ind i det ene rum og får at vide at TEN kommer.

Da hun kommer ind i lokalet er det slet ikke TEN - jeg siger - ej sgu da...den laver i ikke med mig.

Selvom jeg ved der findes mange spændende medicinske muligheder, nægter jeg at tro at det kan få TEN til at vokse 10-15 cm sådan bare lige...

Jo - jo - hun hed TEN sagde hun...

Hader sådanne ting fordi nu havde jeg lige glædet mig til at nyde hende...Så jeg kommer aldrig nogensinde derind mere...NEVER...

Heldigvis fik jeg så istedet lavet en aftale med AM...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatpung skrev, for 3 timer siden:

hun ser noget ung og mager ud gad vide om hun kan tale engelsk nok ikke dansk 

ok  det er da fint hun er 30 ligner en på 16 var hun eller god til det hele   jeg elsker nemlig også thai kvinder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Som før beskrevet blev jeg skuffet og gik igen...Enhver thai vil jo gerne kalde sig Ten med den succes hun har / havde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...