locosueco 340 Skrevet 17. Januar, 2018 Hej! http://www.massageguide.dk/P/new-amazing-sheryl-100-real-pics...best-service-38512.html Trots att det har varit en del anmälningar både upp och ner så tänkte jag att ibland får man allt chansa:-), något jag inte ångrar. Sagt och gjort så styrde jag bilen över bron och vidare genom Köpenhamn till Østerbro och gatan som visas i annonsen. Vis av erfarenhet så beställer jag bara 15 min första gången hos ny bekantskap. Tidsbokningen gick lätt och väl på plats blev jag insläppt snabbt. Sheryl är helt i min smak, lång, vacker och trevlig, perfekt kropp. Vad man ser på bilderna är vad man får, speciellt de bilder som inte är modelpics. Hennes bröst är perfekta och känsliga, vilket innebar att jag inte fick pussa på dem men det gick riktigt bra att ta tag i dem rejält och klämma på dem vilket är top notch för mig. Jag betalade 500 och kyss 100. 15 min var perfekt första gången och nästa gång blir det 30 min eller mer om hon kommer tillbaka. Som jag uppfattade det så reser hon hem snart och kommer eventuellt tillbaka. Rating: Sheryl 8.5/10 I mina ögon och preferenser Stället 7/10 helt ok källarlokal Bokning 10/10 Gentagelsefaktor 9/10 //Locosueco 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 17. Januar, 2018 locosueco skrev, for 2 timer siden: Hennes bröst är perfekta och känsliga, vilket innebar att jag inte fick pussa på dem men det gick riktigt bra att ta tag i dem rejält och klämma på dem vilket är top notch för mig. Tak for anmeldelsen Nu er jeg ikke verdensmester i svensk. Men forstår jeg det rigtigt at hendes bryster var så følsomme at du ikke måtte kysse dem, men gerne måtte tage godt fat i dem og klemme dem? Er det bare mig, eller virker det helt skørt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
locosueco 340 Skrevet 17. Januar, 2018 (edited) Stämmer bra! Framförallt hennes bröstvårtorna var tydligen extremt känsliga, möjligt att hon var kittlig. //Locosueco Redigeret 17. Januar, 2018 af locosueco 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CuriousDk Skrevet 18. Januar, 2018 Jeg måtte godt kysse dem, men derimod IKKE klemme dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 444 Skrevet 18. Januar, 2018 Tak, for anmeldelsen. Linket henviser til en Dasha - er det samme pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lacroix Skrevet 18. Januar, 2018 Legetimen skrev, for 2 timer siden: Tak, for anmeldelsen. Linket henviser til en Dasha - er det samme pige? Nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg