Hop til indhold

Recommended Posts

Hej!

http://www.massageguide.dk/P/new-amazing-sheryl-100-real-pics...best-service-38512.html

Trots att det har varit en del anmälningar både upp och ner så tänkte jag att ibland får man allt chansa:-), något jag inte ångrar. Sagt och gjort så styrde jag bilen över bron och vidare genom Köpenhamn till Østerbro och gatan som visas i annonsen. 

Vis av erfarenhet så beställer jag bara 15 min första gången hos ny bekantskap. Tidsbokningen gick lätt och väl på plats blev jag insläppt snabbt.

Sheryl är helt i min smak, lång, vacker och trevlig, perfekt kropp. Vad man ser på bilderna är vad man får, speciellt de bilder som inte är modelpics.

Hennes bröst är perfekta och känsliga, vilket innebar att jag inte fick pussa på dem men det gick riktigt bra att ta tag i dem rejält och klämma på dem vilket är top notch för mig.

Jag betalade 500 och kyss 100.

15 min var perfekt första gången och nästa gång blir det 30 min eller mer om hon kommer tillbaka.

Som jag uppfattade det så reser hon hem snart och kommer eventuellt tillbaka.

Rating:

Sheryl 8.5/10 I mina ögon och preferenser 

Stället 7/10 helt ok källarlokal

Bokning 10/10 

Gentagelsefaktor 9/10 

//Locosueco 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
locosueco skrev, for 2 timer siden:

Hennes bröst är perfekta och känsliga, vilket innebar att jag inte fick pussa på dem men det gick riktigt bra att ta tag i dem rejält och klämma på dem vilket är top notch för mig.

Tak for anmeldelsen :) 

Nu er jeg ikke verdensmester i svensk. Men forstår jeg det rigtigt at hendes bryster var så følsomme at du ikke måtte kysse dem, men gerne måtte tage godt fat i dem og klemme dem?

Er det bare mig, eller virker det helt skørt? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stämmer bra! Framförallt hennes bröstvårtorna var tydligen extremt känsliga, möjligt att hon var kittlig.

//Locosueco 

Redigeret af locosueco

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
Legetimen skrev, for 2 timer siden:

Tak, for anmeldelsen.


Linket henviser til en Dasha - er det samme pige?

Nej

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...