Hop til indhold
Guest Sehernu

Angelina Angel - Vojensdream

Recommended Posts

Guest Sehernu

Hep alle

jeg var i dag på udflugt til det sydjyske, i den forbindelse lagde jeg et smut forbi Vojensdream for at besøge Angelina Angel som får mange gode anmeldelser i dette forum.

 

Jeg kom i meget god tid, men “telefon damen” viste mig ind i et lokale og tilbød noget at drikke og evt et bad. Jeg takkede ja til begge.

 

aftalen var kl 13, men den blev vidst lige kvart over inden jeg bliv vist ind.

efter lidt ventetid (2-3 min) kom Angelina så ind, og hold da op en smuk pige. Efter vi havde aftalt hvad der skulle ske og afregnede (30 min til 1100kr) gik hun kort ud af lokalet imens jeg tog tøj af, og ventede spændt.

Selve akten holder jeg for mig selv, men det var virkeligt en oplevelse i særklasse.

Efterfølgende lå vi og talte om løst og fast. Men altså - en oplevelse der var alle pengene værd.

 

Pigen 10

Stedet 10

Prisen er også godkendt.

Tak for en fantastisk oplevelse Angelina.

 

http://vojensdream.dk/angelina-angel/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sehernu
henrik_klausen skrev, for 21 timer siden:

må da håbe hun kommer til vejle

På Vojensdream.dk beskriver de hvordan du kommer derhen med offentlig transport. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også haft fornøjelsen af at besøge Angelina. Hun er sød, utrolig charmerende og flot og fræk. Sex er i særklasse.... Så kom bare afsted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...