Hop til indhold
SexSurfer

Hvad må man - og må man ikke...

Recommended Posts

Hej alle sammen

Nu springer jeg altså ud. :)

Håber at i kan hjælpe mig. Jeg er helt ny og tænder på vaginal og anal fisting - ikke noget voldsomt noget, mere massage - og så kunne jeg rigtigt godt tænke mig at prøve noget fodfetish. ENDELIG.

Men hvad indebærer det normalt hos pigerne? Hvad må man og hvad må man generelt ikke? Har desuden ikke prøvet fodsex før og ved ikke, hvad pigerne generelt tilbyder på det område.

Mange skriver, at alt er med kondom. Men gælder det virkelig også for fodsex? Vil jo ikke overskride deres regler.

Og hvis nogen kan anbefale en pige til fodsex, ville jeg blive rigtigt glad.

1000 tak for hjælpen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666

Hvis fodfetish betyder du vil stimulere penis mellem hendes fødder, så mener jeg bestemt det kan sidestilles med et handjob - og derfor behøver du ikke anvende kondom til det.

Tænker de fleste gp'er vil gå med til det.

I forhold til vaginal og anal fisting så er det nok lidt sværere at finde nogen der vil. Men de findes- så klø på og spørg- det sker der ik noget ved.

Spørg evt til ekstrabetaling. Afstem forventninger- det er et super vigtigt element, og så er der ingen der får ubehagelige overraskelser.

Knus og god dag:)

Redigeret af Missen666
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...