Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/225955

Hade en vild og ”wicked” timme med Lea igår. Hon er på forskellige steder, jag mødte hende på Mon Cherie, 1h til 2000kr.

Hvis man er til en ordentligt væltræned bodybuilder-pige er hon perfekt. Mycket muskler på billede, men ændu mer pumpet og deffad idag. Hon er flott solbrun med sexede tattoos og meget smugt ansikte.

Har mødt hende en gang førud før en halv time, men nu tog jag den fulle packe og det var fræckt. Som på alle etablerede steder er det kun sikker sex, men hon gir sorte kys så man næsten svimler. Ved ikke om det er noet hon gør før alle, men efter første omgang og jag varit og tisset og skylt mig av på toiletet fikk hon en kondom på igen og gav blow med slikk ner på bollerne, så pløtsligt får hon mine ben op i luften og begynder at slikke sig ner mot røven og får snart hele tungen in og gnavser loss i snart tio minuter. Vi knalder en gang til, og jag har svårt at komme, då går hon all in den fulle timme før at få mig at nyde. Dessuden  har hon vild sexdrive og er naturligt våd genem hele sessionen i sin tajte, smukke lille fisse. Nock det fræckeste jag varit med til, fikk hoppe i bruseren der da jag var helt indrænket av svett, saliv og fissesaft. Dybe kysser med tunge genem hele sessionen. 

Helt klart på deled 1:e plads med Tiffany genem alle mine GP-besög 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Intressant! Hvad gissar du på at hendes ålder er?

Og bare for at vare sikker, hon er dansk?

Redigeret af Mchi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hon skriver 30, vil ikke ifrågasætte det som gentleman:P

Men hon er vildt smuk. Lidt dominerende og ”tuff” til at starta med. Men en riktigt sød pige som hvirker til at nyde det selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mascarello

Tak for god anmeldelse! Tror jeg bliver nødt til at aflægge hende et besøg! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er pengene vært! Det er jo en typ af pige man ikke træffer i normale livet hver dag, typen er den største pige man lagt øjne på hvis man varit på et seriøst gym. Desuden smugt ansikte, grå/grøne øje og fræckt smil! 100% dansk hvis jag glømde nævne det:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...