Hop til indhold
Guest pedeped

Hedomax.com?

Recommended Posts

Guest pedeped

Den er oppe nu. Ved admin eller andre noget? Kan nogen rippe arkivet (aner ikke om lovligt)?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siden kører som i de værste dage på 3 cylindre og der er plads til generelle forbedringer. For eksempel er der flere brugere, der gentagne gange har oplyst om lukkede steder, adresseændringer mv., men langt fra alt bliver opdateret og så mister man interessen for at bidrage med rettelser. Et eksempel er Gu-Larp i Trepkasgade, der er flyttet for laaaaaang tid siden, men som webmaster ikke prioriterer at opdatere - og sådan kan man blive ved. Se eksempel her http://www.hedomax.com/forum/da/forum_posts.asp?TID=2452&get=last#24980

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved desværre ikke mere end jer andre, men jeg har netop sendt webmasteren af Hedomax.com en mail, med tilbud om at overtage de indlæg her er skrevet herinde.

Jeg skal nok holde jer opdateret her inde :)

Du burde måske også overveje at tilbyde importering af det gamle forum på hedomax.com til dette. Dette forum kører jo super godt, og ser umiddelbart ud til at være mere tidsrelevant og opdateret softwaremæssigt.

Det gamle site kunne måske ellers bruge samme host som denne for at kunne køre hurtigere?

(Ja. Det er skamros af .net-admin. Lad det nu ikke stige dig til hovedet ;) )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...