Hop til indhold

Recommended Posts

Hej venner,

Jeg er ret ny til det her thai-massage, og jeg bor p.t. i udlandet. Men jeg skal snart til København i forbindelse med arbejde, og jeg har besluttet mig for at besøge Surin Thai Massage på Frederiksberg.

www.surin.dk

To spørgsmål:

1) Er Adon fra Surin frisk på en god omgang massage og så måske et handjob?

2) Er dette Adon der er på billedet her?

forside%20pc%20-%20417%20x%20233.jpg?crc=185661454

Jeg lover at skrive en fin anmeldse bagefter :)

Redigeret af minute-man

Del dette indlæg


Link til indlæg
minute-man skrev, for 5 timer siden:

Hej venner,

Jeg er ret ny til det her thai-massage, og jeg bor p.t. i udlandet. Men jeg skal snart til København i forbindelse med arbejde, og jeg har besluttet mig for at besøge Surin Thai Massage på Frederiksberg.

www.surin.dk

To spørgsmål:

1) Er Adon fra Surin frisk på en god omgang massage og så måske et handjob?

2) Er dette Adon der er på billedet her?

forside%20pc%20-%20417%20x%20233.jpg?crc=185661454

Jeg lover at skrive en fin anmeldse bagefter :)

Hey, det er Adon på foto og hun giver en god massage og et dejligt Hj. Og hvis du er på god fod med Adon kan du også pille lidt (dejlige bryster) men hun er pt i Thailand kommer først hjem omkring 01.03 hilsen Boy 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som sagt, jeg er ret ny til alt det her med thai :) Men kan man book massagen med Adon INKL handjob inden massagen starter, eller er det altid op til kemi'en? Handjobbet er vigtigt for mig, og jeg går andre steder hvis den ikke er med :)

Er der andre thai massage piger med store bryster i området? :)

Redigeret af minute-man

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet

Er der tilfældigvis nogen der ved om Adon er kommet tilbage til Danmark?

Og hvis Adon ikke er tilbage - hvordan er så hende der arbejder på klinikken imens?

Er hun også en moden kvinde der ved hvad hun laver ?

 

Tak.

Glad

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej venner,

Jeg er forsat ret ny på thai området. Det var meningen at jeg skulle en tur forbi Surin til massage med handjob.

Men da jeg ringede for at book tid, da sagde de at det var ikke muligt med ekstra.

Så er mit spørgsmål; er det blot noget de siger pr telefon/email, men tilbydes når man møder op? Jeg tænder ret meget på Adon, og kunne tænke mig at få en god omgang massage og gramse lidt på hendes bryster/røv og få et handjob

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ringede også forleden dag og fik samme besked. Kun massage og ingen ekstra ydelser. Tænker måske at det er for risikabelt at tale om over telefonen?

Venter spændt på kommentarer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Hightower skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ringede også forleden dag og fik samme besked. Kun massage og ingen ekstra ydelser. Tænker måske at det er for risikabelt at tale om over telefonen?

Venter spændt på kommentarer

det er et par år siden jeg har været der men var på et tidspunkt en flittig gæst hos Adon - hvis kemien er til stede er hun til det hele men start med at møde op og vær respektfuld osv så skal det nok gå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Livsnyder80

Jeg har også været hos Adon og fik et udmærket handjob, tror godt jeg kunne havde fået mere. Hende den anden der er der er /var en meget frisk barmfager moden kvinde, hun kom ind da jeg stod nøgen og tog lille manden i hånden og spurgte om jeg ville besøge hende en anden dag Meget frækt tilbud. Så jeg kan kun anbefale dig at besøge Surin. God fornøjelse

Giv gerne en rapport når du har været der, da jeg måske skulle besøge Surin igen Har dog i øjeblikket  et fast sted hos MINA i Hvidovre. Hun er fantaskisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder80 skrev, 1 time siden:

Jeg har også været hos Adon og fik et udmærket handjob, tror godt jeg kunne havde fået mere. Hende den anden der er der er /var en meget frisk barmfager moden kvinde, hun kom ind da jeg stod nøgen og tog lille manden i hånden og spurgte om jeg ville besøge hende en anden dag Meget frækt tilbud. Så jeg kan kun anbefale dig at besøge Surin. God fornøjelse

Giv gerne en rapport når du har været der, da jeg måske skulle besøge Surin igen Har dog i øjeblikket  et fast sted hos MINA i Hvidovre. Hun er fantaskisk

Har du et link mina?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har I været der for nyligt, Livsnyder80 og happycamper? Jeg har intet imod, at kun book en tid, og så aftale lidt nærmere omkring handjob når jeg ankommer på stedet. Men hvis seksuelle ydelser er helt udelukket, så må jeg finde på noget andet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
minute-man skrev, for 36 minutter siden:

aftale lidt nærmere omkring handjob når jeg ankommer på stedet

De fleste Thai steder vil ikke tale om sexuelle ydelser over telefon, men måske har de også troet, når du har spurgt ind til ekstra, at du ville blow eller samleje, for jeg har nærmest indtrykket af, at thaier ikke regner en spiller, som sexuel ydelse, men penge tar de dog for det

men du kan sagtens få en spiller af Adon, det har jeg selv prøvet flere gange for en nogle år siden, men jeg synes du skal lade være med, at aftale det på forhånd, det er meget mere spændende, at der bliver liret op til det og der forhandles om det, og skulle hun ikke prøve at lire dig op, hvad jeg ikke kan forestille mig, så spørger du jo bare selv ind til det. 

Det skulle være mærkeligt, om hun ikke ville tjene 100 eller 200 så let, som det er, at spille en liderlig mand af.

så det skal nok gå, penge kan du sagtens komme af med, i denne branche, det er ikke svært.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Livsnyder80

Tusind TAK leo kbh. ja jeg ser jeg fik skrevet forkert.  UNDSKYLD til BOY. Jeg er jo en gammel mand så fejl kan opstå. Men jeg anbefaler hende gerne til dig, du vil ikke fortryde. Men start med massage, så får du en dejlig pirring og ??? 0m hvad i skal slutte med. Regn med 300-7oo ekstra, alt efter hvad du vælger 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Livsnyder80

Absolut og "måske" mere hvis du opfører dig venligt og er en gentlemand 

Del dette indlæg


Link til indlæg
minute-man skrev, for 12 timer siden:

Ok, så konklusionen må være, at et handjob burde være muligt at få fra Adon.

yes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet

For det første så ER Adon tilbage fra Thailand. Hun havde dog ikke tid til mig da jeg var der i sidste uge.

Det havde hendes veninde heldigvis. Og ja hun er som omtalt en moden og dejlig barmfager kvinde. Sød og med godt humor. 

Hun gav en fin massage - og et lækkert HJ med god tid. Det kunne sgu være ret frækt at have sex med hende en dag ;) 

Jeg vil dog først prøve have Adons hænder på min krop :D  inden jeg vender tilbage til veninden.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis man skal ha sex ved surin så skal man godt nok være stille :) der er 2 åbne rum op af hinanden med noget tynd papskillevæg.. og er aldrig blevet tilbudt det, har været der rigtig mange gange. Der kan for det meste berøres frit under hj hvis man vil det.. 

Der er ALTID hj på programmet, selv hvis du beholder underbuskerne på skal de nok prøve aligevel :)

Det vigtigste ved surin er .. RIGTIG GOD massage.. og så kan man få fjernet trykket :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
viking69 skrev, for 3 timer siden:

hvis man skal ha sex ved surin så skal man godt nok være stille :) der er 2 åbne rum op af hinanden med noget tynd papskillevæg.. og er aldrig blevet tilbudt det, har været der rigtig mange gange. Der kan for det meste berøres frit under hj hvis man vil det.. 

Der er ALTID hj på programmet, selv hvis du beholder underbuskerne på skal de nok prøve aligevel :)

Det vigtigste ved surin er .. RIGTIG GOD massage.. og så kan man få fjernet trykket :)

Tak for feedback, viking69 :) 

Så skal man vist en tur forbi til Adon hos Surin, til en god omgang massage og hj :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
viking69 skrev, den 15/3/2018 at 20:57:

hvis man skal ha sex ved surin så skal man godt nok være stille :) der er 2 åbne rum op af hinanden med noget tynd papskillevæg

Nu er jo det samme de laver inde i det andet rum, så de ved jo godt hvad der foregår, det kan vel også være pirrende, at høre fyren inde ved siden af, få sin affyring med en thaipiges hjælp.

så man ikke, skal selv

marriedsoflirtwithme: âI spy with my little eye â

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Adon giver gerne et godt HJ, og kan også overtales til et BJ, som dog ikke virker særlig engageret. Man kan få tøjet af hende, og hun er meget berøringsvenlig.

Hun har ved flere lejligheder understreget hun ikke driver bordel, så ingen sex (samleje).  Men mon ikke det i sidste ende er et spørgsmål om et længerevarende kundeforhold samt kemi og kontanter?

Desuagtet får man Københavns bedste massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...