Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, 

 

Fandt på annoncelight en der kalder sig Sødejulie der søger en sugardaddy. Har skrevet lidt med hende men er i tvivl om hun er reel. 

Hun vil gerne sende billeder og videoer men ønsker forudbetaling hvilket jeg ikke vil. 

Hun vil gerne mødes men jeg har svært ved at få detaljer ud af hende såsom hvor hun bor (by) osv. 

 

Er der nogle der har erfaring med hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bigbone1975
Themagicstick skrev, for 8 minutter siden:

 

Her er linket 

https://annoncelight.dk/showad/242396

 

 

Der står at personen bor i Herning, men igen jeg tror ikke person reel  da der ikke står så meget om personen men også at personen kræver forud betaling så der ville jeg sige stop

og især når personen begynder at snakke om videoer og billeder, så skal det meldes til teamet så annoncen kan slettes

og hvis du kan bevise at hun ville sælge billeder kan du rapportere annoncen, der står det hele hvordan og hvorledes men der skal også billede bevis på at hun ville sælge dig billeder eller kræver forud betaling.

 

Redigeret af bigbone1975
fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Themagicstick skrev, for 56 minutter siden:

Enig men måske er hun reel nok og sender noget når man betaler. Ville bare høre om andre havde erfaringer med hende. 

Helt sikkert og Peter Madsen er uskyldig;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...