Loppan 1189 Skrevet 17. Januar, 2018 I tried Lilien yesterday andshe is new to thebusiness. Cute with a firm body, but it stops tbere. Tantpussar, bad SF but it probably had been ok price with just 15 min without additional services. To give her some points extra she let me try several positions, butafter 15 of 30 min hearing that you need to finish destroys everything. Lilien Loppan 4 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SugarMan 20 Skrevet 17. Januar, 2018 Lidt af samme oplevelse ved mig - måtte pumpe til hvis jeg skulle nå at komme, og der brokkede hun sig en smule. Ellers en skam, dødlækker pige, måske bare lidt travl når man ikke bestiller så lang tid :)) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jay Gatsby Skrevet 17. Januar, 2018 Jeg er ked at at sige det... Jeg tror ikke hun vil være i branchen (i dk) i lang tid... Skandinaviske mænd har lidt over gennemsnittet i størrelse og de fleste kan godt lide at give den gas og støde til. Lækker pige men jeg springer over. Tak for andmeldelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
amateured 17 Skrevet 17. Januar, 2018 Springer også over her - og tak for anmeldelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MidnightCowboy 233 Skrevet 17. Januar, 2018 Hvor høj vil du sige at hun er? Hvis man nu skulle tage chancen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg