Hop til indhold
messi61

Erika Odense

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/240760

Så lykkes det at få en aftale med tøsen her. Denne gang var hun langt foran. Tror hun har læst mit første indlæg. Hun skrev til mig 2,5 time før vi skulle mødes for at bekræfte om jeg kom. Og jo... Selvfølgelig. Og det var en super sød pige der tog imod. Hun er stor... Ikke overvægtig på nogen måde, men 179cm og en krop der passer til. Højde og drøjde som passer perfekt sammen. Tror billederne passer. Mener at kunne kende brysterne ud fra billederne... Og sikke nogen... Rigtige dejlige øko bryster lige i min størrelse og hårdhed... Faste men alligevel levende. Og så er hun dejlig at bolle. Er medlevende, sjov og holder kærligt om ěn så man næsten føler sig elsket. Hun kommer til Svendborg i nogle få dage. Så Herning i ti dage og slutter af i Horsens i ti dage. Så vender hun hjem og starter forretning og så ser vi hende ikke mere.... Øv... 

 

 

Redigeret af Rooster

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi61 skrev, for 12 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/240760

Så lykkes det at få en aftale med tøsen her. Denne gang var hun langt foran. Tror hun har læst mit første indlæg. Hun skrev til mig 2,5 time før vi skulle mødes for at bekræfte om jeg kom. Og jo... Selvfølgelig. Og det var en super sød pige der tog imod. Hun er stor... Ikke overvægtig på nogen måde, men 179cm og en krop der passer til. Højde og drøjde som passer perfekt sammen. Tror billederne passer. Mener at kunne kende brysterne ud fra billederne... Og sikke nogen... Rigtige dejlige øko bryster lige i min størrelse og hårdhed... Faste men alligevel levende. Og så er hun dejlig at bolle. Er medlevende, sjov og holder kærligt om ěn så man næsten føler sig elsket. Hun kommer til Svendborg i nogle få dage. Så Herning i ti dage og slutter af i Horsens i ti dage. Så vender hun hjem og starter forretning og så ser vi hende ikke mere.... Øv... 

 

 

Ja øv! Hun lyder ellers dejlig, og havde da også gerne taget turen, hvis jeg vidste at hun kom tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først og fremmest... Hold nu kaje hun er lækker :P

Jeg har selv gået og luret på Erika, men har været noget tøvende på grund af stedets, for nu at sige det pænt, noget afslappede forhold til billeders ægthed.

Fedt at Messi tog en for holdet, ellers var jeg nok ikke kommet derned.

Tilbage til sagen. Erika er afsindig flot og smuk. Man skal nærmest knibe sig i armen over sit held. Hvor rimeligt er det i grunden, at en halvgammel stodder som mig rent faktisk kan komme til at være sammen med en af Erikas kaliber :D
Billeder må være ægte. Jeg kan genkende både BH og også håndsmykker på billeder. 
Og så er hun ovenikøbet, sød og pleasende. Må indrømme, at det var lige før jeg blev lidt nervøs over, at hun var så smuk og lækker. Det gik heldigvis hurtigt over, da vi gik til makronerne ;). Og så smager hendes fisse absolut himmelsk og sexet. Da vi nåede til 69éren måtte jeg overgive mig , selvom det ikke var planen. Men sådan kan det jo gå, når man møder sådan en krop, udseende, væsen og smag :-P

Til gengæld har oplevelsen gjort mig næsten synsk. Jeg kan forudse, at jeg i en nær fremtid skal til Horsens (som vist er hendes næste stop) og at Erika når at blive lidt af en stjerne i Danmark inden hun vender snuden mod Brazil. Når folk først finder ud af hvor lækker hun er, må hun blive en noget travl dame.

Hvis man har på sin Bucket List, at prøve en VIRKELIG, VIRKELIG lækker og sød Latina er Erika et temmelig godt valg. Hun er vist desværre kun på Fyn 2 dage endnu.

Jeg tror Erika ligger i top fem af de lækreste piger jeg nogensinde har været sammen med. Og jo, det siger faktisk en del ;-)

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Er lige kommet hjem fra hende.

Måtte helt til svendborg for at møde hende.

Men må give jer ret.

HOLD DA OP HUN ER DEJLIG :)

Hun har nogle dejlige store bløde bryster, og en røv jeg er TOTAL vild med.

Spurte hende om alle kvinder i brasilien har sådan en god røv.

Hun svarede at hun havde arvet den fra hendes mor.

Så nu er jeg også glad for hendes mor :D

Ud over kroppen er hun et dejligt menneske.

Sød smilende og bare dejlig.

Efter sexen lå vi og krammede og kyssede ;)

Bare dejligt <3

Håber at få "sparet" op til en tur til horsens.

Så er dette noget for jer, er det med at få hende besøgt.

Også selvom jeg helst ville have hende for mig selv :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...