Hop til indhold

Recommended Posts

Jeps, var der sidste weekend. Smed hende en SMS og 40 min. efter var jeg der, tjek ved det. Stedet er en større sidevej til Roskildevej hvor parkeringen er midt på vejen ml. vejbanerne og indgang lige ud til gaden i et hus hvor der er flere lejere, diskret er det ikke hvis man har dette behov. Blev dog lukket diskret ind og modtaget med kys nærmest inden døren var lukket. Værelset var lidt rodet og lidt for mørkt med kuffertopbevaring osv. ikke lige min stil. Billederne er af hende, helt klart fotoshoppet til den gode side, hun har en perfekt røv og brysterne har fået hjælp og meget hårde efter min mening og tyngdekraften har på ingen måde fat i dem, snarere tværtimod. Valgte hende primært for at få en god omgang massage. Købte en 1 time og så var det ligesom det begyndte at stikke lidt af, fra at jeg troede det primært var massage, var menukortet nu helt åbent med sex osv. Vi aftaler massage til start og derefter sex, det misforstod damen åbentbart og vi starter så med et gedigent dejligt blowjob helt til roden og efter lidt hysterisk rengøring med servietter mv. rulles regnfrakken på med munden og hun rider så lidt kedeligt på mig, på det tidspunkt var jeg lidt væk ift. det jeg var gået ind til og var mentalt ikke rigtig til stede mere, så jeg smed hende af og vendte mig om og bad om den massage jeg reelt havde mest lyst til. Det skal lige siges at jeg havde været på den dagen før så sextrangen var relativ behersket. Massagen gjorde hun godt, hun kan massere hårdt og dybt hvis du beder om det og vi kom efterfølgende over i en hot body og under hele timen kyssede vi sindssygt meget og inderligt, det er hun god til og er ikke nærig med det og det hele endte med en svensk afrunding efter hun havde mast den helt vildt godt med sin krop. Kommer jeg igen, sandsynligvis ikke pga. stedet ikke er mig, selve forløbet var til dels også min egen skyld ved ikke være nok styrende ift. den massage jeg reelt kom efter. Prøv hende, lidt hys med renlighed selvom det er forståeligt og gensidigt fint for begge parter. Køb evt. den korteste behandling til en start, man kan altid komme retur, hun var i hvert fald meget interesseret i at jeg bookede hende igen :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

NB: Hvis det er masssge I vil have, kan jeg anbefale den anden Brasilianske Amanda, ca. 35, gider ikke at linke hendes profil, hun har 3 alm. profilbilleder på hendes profil, 700 spin for en time med svensk afrunding på rigtig massagebriks. Ligger diskret i en sidegade ved strøget i egen hyggelig lejlighed. Super sød pige, var der også for ca. en uge siden, du får hvad du kan se i hendes profil, du må røre hende på brysterne, men hold dig til det og spørg ikke om mere så der opstår en pinlig situation for dig og hende. Hun er tidl. anmeldt positivt og det bliver det også herfra, helt klart et besøg værd 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...