Hop til indhold
Guest Sweex

Dana first time here.

Recommended Posts

Hej-

skriv endelig hvis du kommer forbi- jeg er hjemme i staden næste Onsdag efter 4 uger udenlands, og det skal fejres:) og hun ser da tiltalende ud

Del dette indlæg

Link til indlæg
Soothingone skrev, 1 time siden:

Er lige med på en lytter ;) hun ser sgu fræk ud!

hold da kæft det er spændende, at du er med på en lytter. Det er jeg SÅ GLAD for at du informerer mig om. 

Du kan selvfølgelig vælge blot at trykke på knappen "følg dette", hvis du vil slippe for at sprede det glade budskab om din interesse til alle medlemmer på Eroguide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex

Jeg nåede at få ud af hende at hun er 168 cm og tilbyder sf og nu kan jeg ikke skrive til hende mere:( 

Jeg får en besked om at tjenesten ikke er aktiv på netværket, når jeg prøver at sende en sms og jeg kan godt sende til andre. Og nej jeg kan ikke bare ringe til hende da jeg har en familie i huset. Hvis nogle får hul igennem må i godt skrive det her inde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 26 minutter siden:

hold da kæft det er spændende, at du er med på en lytter. Det er jeg SÅ GLAD for at du informerer mig om. 

Du kan selvfølgelig vælge blot at trykke på knappen "følg dette", hvis du vil slippe for at sprede det glade budskab om din interesse til alle medlemmer på Eroguide.

Hvorfor den tone? Syns jeg har læst mange gange den samme slags svar på den type af tråd. 

Det siger jo noget at du brugte tid (og energi) på en sådan en sviner svar.

Håber du har en god dag alligevel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Soothingone skrev, for 27 minutter siden:

Hvorfor den tone? Syns jeg har læst mange gange den samme slags svar på den type af tråd. 

Det siger jo noget at du brugte tid (og energi) på en sådan en sviner svar.

Håber du har en god dag alligevel

Tak for din hilsen Soothingone. Det er da interessant, at du har set det "mange gange". Men alligevel har du et behov for at informere andre, at du følger noget.

Jeg forstår ganske udemærket, at du opfatter det som en sviner (selvom det nu mere var ironi).  Det koster såmænd ikke så meget energi, at informere om at jeg synes at det er irriterende.

Jeg følger et spændende emne og er interesseret i om nogle har noget nyt at sige. Når der så kommer en update kan jeg se, at det bare er Soothingone, der ønskede at spilde min tid. Det blev jeg irriteret over og det var det jeg gav udtryk for. 

Det var overhovedet ikke ment som en sviner eller en tudekiks, blot en irritation over at "du" sender mig en mail med intet interessant nyt om emnet.

Jeg burde selvfølgelig være klogere og blot blokere dem der spilder tid. :-) Beklager, hvis jeg trådte dig over tæerne. Det var ikke meningen.

... også en god dag til dig.

Med venlig hilsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...