Hop til indhold
oxen

Pigerne hos Stjernebabes

Recommended Posts

Jeg synes at Århusbabes længe har været byens bedste og reelt eneste ordentlige bordel. Og stort set det eneste jeg har besøgt. Nu er Århusbabes næsten udslettet, dvs. der er ingen ordentlig vagtplan og kun enkelte piger på vagt i løbet af ugen. Nuvel der er piger som Nikita der kommer der fast og hende vil jeg besøge igen når det passer.

Byens nr. 2 bordel med danske piger er for mig http://www.Stjernebabes.dk. Det er begrænset med anmeldelser af pigerne der. Det som til gengæld er sikkert med Stjernebabes er at det næsten altid er de samme piger som går igen uge efter uge (måske år efter år?). Luke har skrevet om Sara og jeg mener også at han eller en anden har skrevet om Cecilie tidligere på et eller andet forum.

Her skriver jeg min anmeldelse af en pige hos Stjernebabes jeg har besøgt. Den er lagt af mig på et andet forum for nogle måneder siden. Jeg besøgte hende i Horsens, men jeg besøger hende igen hos Stjernebabes straks det passer i med den ene vagt hun har hver anden uge.

Jeg var en hurtigt tur forbi Simone idag i.

Normalt er jeg til piger der påstår de er fotomodeller og 21 år.

Simone var 27 skriver hun og det tror jeg er den rigtige alder. Hun ser godt ud. Ægte dejlige bryster.

Hun var absolut til stede, smilende og dejlig. God tid, god sex og en god snak bagefter.

Normalt ikke min aldersklasse, men jeg kunne sagtens finde på at besøge hende igen.

Hvis i har lyst kunne i lægge nogle nye eller gamle anmeldelser ind i denne tråd om pigerne hos Stjernebabes, så kunne der ligesom være styr på de anmeldelser.

Oxen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Byens nr. 2 bordel med danske piger er for mig http://www.Stjernebabes.dk. Det er begrænset med anmeldelser af pigerne der. Det som til gengæld er sikkert med Stjernebabes er at det næsten altid er de samme piger som går igen uge efter uge (måske år efter år?). Luke har skrevet om Sara og jeg mener også at han eller en anden har skrevet om Cecilie tidligere på et eller andet forum.

Hej Oxen

Anmeldelsen af Cecilie er også på dette forum, under Jylland

viewtopic.php?f=7&t=4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...