Hop til indhold

Recommended Posts

Kendra blev besøgt selv om jeg havde set lidt negativt om hende herinde og jeg kan kun sige at jeg er glad for at jeg fik besøgt hende... Hun er mere køn en billederne fortæller og hvilken krop samt naturlige ung pige bryster... Det var jo en frem og tilbage leg man være ikke ville stoppe når man lå der i missionær stillingen og så ind i hendes øjne... nej jeg blev sku ikke forelsket, men hold kæft et smuk billede :D men vi nød en dejlig time sammen og til trods for lidt sprog vanskeligheder  (hendes minimal engelsk og tysk evner) så vil jeg kalde det en fin succes og jeg gentager gerne.

Minus er sproget, deepthroat som hun ikke kan og CIF som heller ikke var muligt... men jeg må indrømme at jeg sjældent har slappet så meget af og nydt en time så meget... pas på hende så jeg kan komme forbi og gentage mit besøg endnu engang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved sgu ikke. Jeg har set hende men gik igen. Syntes ikke hun var noget særligt. Dejlige ungpigebryster, men total mærkelig attitude. Hendes attitude fik mig til at gå. 

Redigeret af NicklasCD

Del dette indlæg


Link til indlæg
NicklasCD skrev, for 48 minutter siden:

Jeg ved sgu ikke. Jeg har set hende men gik igen. Syntes ikke hun var noget særligt. Dejlige ungpigebryster, men total mærkelig attitude. Hendes attitude fik mig til at gå. 

Lyder ikke som en god oplevelse... men jeg vil stadig påstå at jeg havde det mest perfekte besøg i lang tid og hun virkede utrolig naturlig og ivrig efter at give en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...