Hop til indhold
Slow Starter

Intern krig i NATO

Recommended Posts

https://www.dr.dk/nyheder/udland/erdogan-vi-vil-kvaele-usas-terrorhaer

Ud over at jeg tillader mig at henvise til nyheder fra DR 

Så giver dette også en forstærket tanke om krigen i Syrien virkelig er en borgerkrig 

Men ærinedet med denne tråd er egentlig at fremstille et mere og mere indlysende dilemma -Tyrkiet og dets medlemskab af NATO

Skal vi nu opleve beskydning imellem to NATOlande, ellers ikke set siden konflikten imellem Grækenland og Tyrkiet (mig bekendt)

Hvad skal vi stille op med Tyrkiets krænkelser af grundlæggende menneskerettigheder som NATO forsøger at være garant for.

Der er allerede oven på kupforsøget imod Erdogan blevet etableret ganske tætte bånd imellem Putin og Erdogan 

Og skulle NATO ende med at vende Tyrkiet ryggen, så vil Rusland uden tvivl stå mere end klar i kulissen for herigennem at sætte sig på sortehavs-udsejlingen. Herved vil de Græske øers tilhørsforhold igen komme under pres.

Modsat vil en militær NATO intervention, for at fjerne Erdogan og "genindføre" elementære menneskerettigheder, næppe være realistisk 

HVAD TÆNKER DE SKRÅSIKRE BRØDRE HERINDE ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Slow Starter, er helt på linje med din vurdering.

I min øjne er Erdogan en langt større trussel mod den civiliserede verden end både Rusland, Kina og Nordkorea tilsammen.

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 minutter siden:

@Slow Starter, er helt på linje med din vurdering.

I min øjne er Erdogan en langt større trussel mod den civiliserede verden end både Rusland, Kina og Nordkorea tilsammen.

Der er vi så ikke på linje 

Højest fordi at han kan blive "katalysator" for en krig imellem Rusland og USA

En situation hvor galningerne Putin og Trump begge går i selvsving som tidligere set hver for sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slow Starter skrev, for 1 minut siden:

Der er vi så ikke på linje 

Højest fordi at han kan blive "katalysator" for en krig imellem Rusland og USA

En situation hvor galningerne Putin og Trump begge går i selvsving som tidligere set hver for sig.

Du undervurderer i den grad den gale mands potentiale, og du overser åbenbart de 5. kolonner, han har placeret overalt i Europa, dog primært i Tyskland.

• Tak 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 4 minutter siden:

Du undervurderer i den grad den gale mands potentiale, og du overser åbenbart de 5. kolonner, han har placeret overalt i Europa, dog primært i Tyskland.

Ha ha ha - Ja så kender vi dig igen og dine Islmaistiske paranøjer 

Se der bliver vi aldrig enige 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slow Starter skrev, for 1 minut siden:

Ha ha ha - Ja så kender vi dig igen og dine Islmaistiske paranøjer 

Se der bliver vi aldrig enige 

Du burde følge lidt bedre med, inden du udslynger postulater. :P

Er der helt gået din næse forbi, hvordan horder demonstrerede (også voldeligt) til fordel for Erdogan op til det såkaldt demokratiske præsidentvalg?
I Tyskland gik tusindvis af tyrkere på gaden i den anledning i stort set alle større tyske byer!

• Tak 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 minut siden:

Du burde følge lidt bedre med, inden du udslynger postulater. :P

Er der helt gået din næse forbi, hvordan horder demonstrerede (også voldeligt) til fordel for Erdogan op til det såkaldt demokratiske præsidentvalg?
I Tyskland gik tusindvis af tyrkere på gaden i den anledning i stort set alle større tyske byer!

Bare rolig - jeg følger også med...

Også når jeg er under østens himmelstrøg som nu

Kun når at jeg er i Kina at man virkelig er ramt af nyhedscensuren 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slow Starter skrev, for 2 minutter siden:

Bare rolig - jeg følger også med...

Også når jeg er under østens himmelstrøg som nu

Kun når at jeg er i Kina at man virkelig er ramt af nyhedscensuren 

Tja, men helt åbenlyst læser du kun det, der bekræfter dig i dine forudfattede holdninger.

Og så drager du paranoia og Izlam ind i diskussionen for at score point på den billige langside, jeg har ikke før nu så meget som nævnt eller antydet noget om Izlam i denne tråd, men har fokuseret på despoten Erdogan og den trussel han udgør for opposionelle tyrkere både her og hisset, men desværre også for verdensfreden.

• Tak 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Slow Starter, ja, når man er sat skakmat, er modstanderens sidste træk selvfølgelig sørgeligt. :D

Men hvis det var et udtryk for at ville stoppe vores ping-pong, så følger jeg trop.

God dag til dig, her er det formiddag, så jeg har opgaver, der venter. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 12 minutter siden:

@Slow Starter, ja, når man er sat skakmat, er modstanderens sidste træk selvfølgelig sørgeligt. :D

Men hvis det var et udtryk for at ville stoppe vores ping-pong, så følger jeg trop.

God dag til dig, her er det formiddag, så jeg har opgaver, der venter. :) 

Dine argumenter er for tomme og ensporede til at jeg gider fortsætte

Der er ikke mange dimensioner og nuancer i dine argumenter og din verdensopfattelse 

Men ellers kan du vel svare på om NATO bør smide Tyrkiet i armene på Putin 

Redigeret af Slow Starter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu