Hop til indhold

Recommended Posts

Mødte Sheryl i dag Langt den værste oplevelse med de ungarske piger fra østebro lejlighederne.

Hun er pigen i billedet, men er personligt mere falsk. Falsk hår, falske øjenbrune og plastiske bryster. Hendes fitness var ikke meget feminin efter min smag.

For at gøre sager værre var hendes holdning og mangel på motivation en skændsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jjttllkk skrev, for 3 minutter siden:

Mødte Sheryl i dag Langt den værste oplevelse med de ungarske piger fra østebro lejlighederne.

Hun er pigen i billedet, men er personligt mere falsk. Falsk hår, falske øjenbrune og plastiske bryster. Hendes fitness var ikke meget feminin efter min smag.

For at gøre sager værre var hendes holdning og mangel på motivation en skændsel.

En anmeldelse fra en konkurrent ? :huh: Typiske "pigeting" der fremhæves. Nok ikke det en fyr ville vælge at fremhæve....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
DK fyr 34 skrev, for 28 minutter siden:

En anmeldelse fra en konkurrent ? :huh: Typiske "pigeting" der fremhæves. Nok ikke det en fyr ville vælge at fremhæve....

Du er sgu skarp - det kunne det sagtens være.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 12 timer siden:

Ironi ? Kan ikke læse noget positivt.

Enig, det er en ren sviner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dandy skrev, for 9 timer siden:

Enig, det er en ren sviner.

Falsk hår, falske øjenbrune og plastiske bryster. Hendes fitness var ikke meget feminin efter min smag..... Bare alene det, giver mig lyst til at besøge hende.... Men jeg er også 110% til de nævnte ting...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...