Hop til indhold
Dennis Nord

Advarsel - pas på / forudbetaling

Recommended Posts

Guest UerfarenM

Jeg synes så også, at det er tydeligt, at det er en falsk annonce. Ung kvinde med store bryster og veltrænet krop tilbyder ALT sex for 1000kr i timen. Hvis noget lyder for godt til at være sandt.... :)

Redigeret af UerfarenM
Hun er vist kun veltrænet én gang. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
UerfarenM skrev, for 2 minutter siden:

Jeg synes så også, at det er tydeligt, at det er en falsk annonce. Ung kvinde med store bryster og veltrænet krop tilbyder ALT sex for 1000kr i timen. Hvis noget lyder for godt til at være sandt.... :)

jooo. smiler :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dem der forud betaler, er sku selv ude om, at de bliver snydt. Har ikke en skid ondt af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 10 minutter siden:

Dem der forud betaler, er sku selv ude om, at de bliver snydt. Har ikke en skid ondt af dem.

Enig. Jeg ser heller ingen grund til at advare folk imod at drikke gift eller springe ud fra runde tårn.  Dem der gør det bliver bare fjerne fra vores fælles gen-masse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
UerfarenM skrev, for 27 minutter siden:

Jeg synes så også, at det er tydeligt, at det er en falsk annonce. Ung kvinde med store bryster og veltrænet krop tilbyder ALT sex for 1000kr i timen. Hvis noget lyder for godt til at være sandt.... :)

Ja nu syntes jeg personligt ikke at der er noget særligt tillokkende ved en kvinde med veltrænet krop...om hun så kun tog det halve for en times sex. Og selvom det var en fantastisk veldrejet kvinde med rigeligt til gården og gaden, så kunne jeg sgu aldrig.....ALDRIG finde på at betale forud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
Big3lover skrev, for 49 minutter siden:

Ja nu syntes jeg personligt ikke at der er noget særligt tillokkende ved en kvinde med veltrænet krop...om hun så kun tog det halve for en times sex. Og selvom det var en fantastisk veldrejet kvinde med rigeligt til gården og gaden, så kunne jeg sgu aldrig.....ALDRIG finde på at betale forud. 

Nu var essencen af det også tilbuddet om enhver form for sex for et lavt beløb. Men derudover vil jeg da tænke, at en kvinde der ser sig selv som veltrænet og attraktiv vil sætte en højere værdi på sig selv. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
UerfarenM skrev, for 3 timer siden:

Nu var essencen af det også tilbuddet om enhver form for sex for et lavt beløb. Men derudover vil jeg da tænke, at en kvinde der ser sig selv som veltrænet og attraktiv vil sætte en højere værdi på sig selv. :)

Jeg tror ikk' der er nogen som helst tvivl om, at en buttet kvinde med flotte former, sagtens kan se sig selv som yderst attraktiv......præcis som rigtig mange mænd også gør det. For mig at se er det også en del af essencen, dersom at hvis der havde været tale om en kvinde med nogle ekstra kilo og 35 år på bagen, så havde du sandsynligvis ikke stillet spørgsmål ved prisen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
Big3lover skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tror ikk' der er nogen som helst tvivl om, at en buttet kvinde med flotte former, sagtens kan se sig selv som yderst attraktiv......præcis som rigtig mange mænd også gør det. For mig at se er det også en del af essencen, dersom at hvis der havde været tale om en kvinde med nogle ekstra kilo og 35 år på bagen, så havde du sandsynligvis ikke stillet spørgsmål ved prisen ;)

Det havde jeg så. Jeg kan selv godt lide kvinder med nogle former, og det er absolut attraktivt i manges øjne. Så for at gentage mig selv: " Nu var essencen af det også tilbuddet om enhver form for sex for et lavt beløb." Og kan vi så droppe den her meningsløse diskussion? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
UerfarenM skrev, for 5 timer siden:

Det havde jeg så. Jeg kan selv godt lide kvinder med nogle former, og det er absolut attraktivt i manges øjne. Så for at gentage mig selv: " Nu var essencen af det også tilbuddet om enhver form for sex for et lavt beløb." Og kan vi så droppe den her meningsløse diskussion? ;)

Det kan vi. Men så skulle du måske ha' undladet den sidste meningsløse sætning, hvis essencen kun handler om penge! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...