Hop til indhold
BTB

Massage i Hamburg & Berlin

Recommended Posts

Første indlæg, så bær over med mig.

Jeg har fundet et godt sted til body to body massage i Hamburg og Berlin, dvs svensk afslutning men ikke andet.

Hamburg: IDEEM (hjemmeside på tysk)

Har været her gange og kan helt klart anbefale Body to Body Massage eller Verwöhn Massage (body to body med to kvinder). Man må gerne røre dem men ikke i skridtet. For 20 EURO tager de tanga af men man må stadig ikke røre. Jeg har ikke fundet en lige så god body to body her i DK. De kan virkeligt pire en mand. De er nok fra 25 og op til 40 men ser ok ud. Der er mulighed for bad både før og efter.

Berlin: Dreamland Massagestudio (hjemmeside på tysk)

Har kun været der en gang, da det tog mig flere forsøg at finde en godt sted med body to body i Berlin. Her gælder også som i Hamburg, man må gerne røre dem men ikke i skridtet. Som afslutning på en god body to body fik jeg Ur-Indisk og prostata Massage samdigt, skønt hvis man kan lide det. Kvinden var en yngre kvinde fra et østland og der er også her mulighed for bad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...