Hop til indhold
domino

Blowjob bænk i Vejle

Recommended Posts

Så en nyhed artikel om en blowjob bænk i vejle , som unge hjemløse piger har fået sat op med hjælp fra hjælpe organisation for at kunne tjene lidt penge i hverdagen, troede sgu det var fake , så besluttede at køre ind til vejle by for at se denne bænk, og rigtig nok er den der , i en lille port på vestegade , det er så muligt at gå længere ind i gården for at hygge sig.

Jeg har ikke set nogle piger ved denne bænk , men vil tjekke igen en fredag eller lørdag aften/nat.

 

Vil lige høre om der er andre byer i DK med sådanne bænke ??

 

domino 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var dog en trist historie, kunne du finde på at benytte dig af "tilbudet"?

Det kunne jeg personligt aldrig finde på. Det er for usselt, og man bør kunne hjælpe disse piger på andre måder!

Måske er det bare mig der er sippet, men det lyder skummelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, for 15 minutter siden:

Det var dog en trist historie, kunne du finde på at benytte dig af "tilbudet"?

Det kunne jeg personligt aldrig finde på. Det er for usselt, og man bør kunne hjælpe disse piger på andre måder!

Måske er det bare mig der er sippet, men det lyder skummelt.

Som jeg har forstået det, er det for at få kontakt med kunder så de kan mødes andre steder eller måske overnatte hos kunden , om der  direkte sker blowjob på bænken er jeg ikke helt klar over. Personligt ville jeg ikke have noget imod at få blow i gården, jeg har en lille fetish for offentlig sex oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agent0037 skrev, for 50 minutter siden:

Det var dog en trist historie, kunne du finde på at benytte dig af "tilbudet"?

Det kunne jeg personligt aldrig finde på. Det er for usselt, og man bør kunne hjælpe disse piger på andre måder!

Måske er det bare mig der er sippet, men det lyder skummelt.

Ja, det er faktisk trist:   https://www.dr.dk/nyheder/regionale/trekanten/sex-i-opgange-og-gyder-unge-hjemloese-saelger-sex-i-gaderne-i-stoerre

Hør podcastet her (fra 41:49):   https://www.radio24syv.dk/programmer/24syv-morgen/20860828/skal-vi-betale-rygere-for-at-stoppe-ny-bog-om

hvor der snakkes om blowjob ned til 50 kr. og samleje til 200 kr. i Vejle.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bigbone1975
domino skrev, 1 time siden:

Så en nyhed artikel om en blowjob bænk i vejle , som unge hjemløse piger har fået sat op med hjælp fra hjælpe organisation for at kunne tjene lidt penge i hverdagen, troede sgu det var fake , så besluttede at køre ind til vejle by for at se denne bænk, og rigtig nok er den der , i en lille port på vestegade , det er så muligt at gå længere ind i gården for at hygge sig.

Jeg har ikke set nogle piger ved denne bænk , men vil tjekke igen en fredag eller lørdag aften/nat.

 

Vil lige høre om der er andre byer i DK med sådanne bænke ??

 

domino 

Link eller noget viser at det er ægte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh
domino skrev, for 1 time siden:

Som jeg har forstået det, er det for at få kontakt med kunder så de kan mødes andre steder eller måske overnatte hos kunden , om der  direkte sker blowjob på bænken er jeg ikke helt klar over. Personligt ville jeg ikke have noget imod at få blow i gården, jeg har en lille fetish for offentlig sex oplevelser.

Ka du ikke selv se at du udnytter stakels skæbner ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder godt nok sørgeligt hvis jeg skal være helt ærlig. Kan du forestille dig at hele byens snotunger skal forbi blowjob bænken hver gang de er i området for lige at se hvem der sidder der, og måske komme med en kommentar eller to samt et godt grin? Jeg håber virkelig at INGEN nogensinde sætter sig på den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...