Hop til indhold
stein

Christina Odensebeauties

Recommended Posts

Jeg kan ikke lave links, så I må selv finde hende på AL

Besøgte hende for et par dage siden. Det er et velkendt sted i nærheden af Kochsgade, Pænere indenfor end udefra. Billederne er af hende, det er jeg 98 % sikker på, og hun hævdede det også i vores kommunikation før besøget. De er noget fotoshoppet, hun er ikke så smækker som på billederne, men har en sød og feminin krop med en blød mave osv - altså som en ganske almindelig pige. Ingen modeltype men sød og naturlig.

Godt engelsk. Nem prisliste.

Jeg bad om om at måtte pille de små beklædningsgenstande af, men det "hørte" hun åbenbart ikke. I det hele taget sød nok,  og ret imødekommende, men også ret styrende og professionel.

Slikke hende (lækker og velduftende fisse) , superfransk og sex i forskellige stillinger. Bad så om megafransk til sidst (havde ikke fået aftalt det fra start). Hun bad mig advare hende når jeg kom. Tænkte at vi da vist havde hver sin opfattelse af mf men jeg ville ikke ødelægge den gode stemning, og advarede hende. Hun gjorde mig nu helt færdig i munden, men det var måske noget med at hindre med tungen at jeg sprøjtede alt for langt ned i halsen. Der var ikke noget at sige den mf på udover måske lidt indlevelse.

Stedet: Diskret indgang - hvis underboen da ikke kommer ud. Nogenlunde indv. 7/10

Pigen: Sød, feminin og naturlig. Ingen model. Lidt for professionel.7,5/10

Sex: egentlig ganske godt uden at jeg var helt oppe og ringe 8/10

Gentagelse: Tja - ikke udelukket, men jeg er gået ud af døren andre steder med større tro på at jeg kom igen, uden at gøre det når det kom til stykket.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...