Hop til indhold
Klemme

P club Flensburg

Recommended Posts

Det har været meget stille på P Club de senest måneder. Men som regel er der mellem 7 og 10 piger i weekenden..

Lidt for enhver smag.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Entré eller hvad vi nu skal kalde det er 25 € men de penge kan jo bruges på drikkevare i baren.

Hvis man bare vil direkte ovenpå så er der ingen entré. Men hvis det kun er det det handler om ville jeg mene det bedre kan svare sig med en tur i en af lejlighederne rundt omkring i byen.. 

Priser ligger pt på 60 € for 15-20 min, og ellers 80 € per halve time. Samt de evt ekstra ydelser man vælger 25 for de små ting. 50 for de store ting.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flens skrev, den 1/3/2018 at 18:26:

Hvis man bare vil direkte ovenpå så er der ingen entré. Men hvis det kun er det det handler om ville jeg mene det bedre kan svare sig med en tur i en af lejlighederne rundt omkring i byen.

Det kommer an på om man har tålmodighed til at rende rundt og finde de af og til lidt obscure adresser - stå og ringe på her og der i en opgang - og pigen, der et sted endelig lukker op, ikke svarer helt til forventningerne.

Da, er det lidt nemmere i P-club at komme ind og sætte sig i sofaen, mens pigerne kommer på en stribe og hilser på (Vorstellung) og man kan vælge og vrage, tage et bad og være helt frisk fra badet. Koster måske lidt mere - det er kun hvis man også vil have div. ekstra som f.eks. fisseslik, som oftest er inkluderet inde i byen, at det løber lidt for meget op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...