Hop til indhold

Recommended Posts

NÅ så har jeg så besøgt Emma for 2 gang. Det bliver bedre og bedre.

For at tag det fra en ende af, så lyder hun rigtig sød over telefonen.  Og når man kommer til hendes dør, bliver man ikke skuffet over billederne. Det er svært at sige om de alle er af hende, men i hvert fald den sidste halvdel af dem ligner på en prik.

Blow job er i toppen af hvad jeg har prøvet ogder bliver gået dybt vådt og hurtigt, med godt sug. Hun er ikke bange for 69 og sagde ikke noget imod at jeg kunne putte mine fingre op i hende. Hun er er en af de få som godt kan lide at nusse lidt før kondommet ryger på, altså f.eks. at side på en, dog uden at kalorius ryger op i hende. Men jeg synes det er utrolig frækt. Denne gang havde jeg tilkøbt tungekys, hvilket jeg bestemt ikke fortrød. Hun har nogle flotte store bløde læber.

Også denne gang skulle jeg kæmpe for ikke at komme for hurtigt. Som tidligere skrevet så er hun ok stram, men det er som om hendes fisse masserer pikken på forunderlig vis, så jeg gjorde alt for at holde mig tilbage. Jeg fik min længe ønske doggy style med hende og det syn holdt jeg desværre ikke længe til. Hvilket minder mig om at jeg hader de piger, som lige efter man er kommet ikke hurtigt nok kan smide pikken ud. Dette har fået mig til at skjule min orgasme, da jeg gerne vil have hele min orgasme inde i pigen. Heldigvis er Emma ikke en af de irriterende hvad det angår.

Hvis man er til mørke pige så skal hun opleves. Hun er langt fra de lave småfede sure afrikanere man som regel støder på. Hendes røv er den klassiske velformede muskuløse røv. Brysterne er heldigvis ikke kæmpe store (smagsag). Og så er hun sød og venlig og er ikke ude på at snyde ved at gøre en færdig på den halve tid, for at score det overskydende.

 

Så en stort <3 herfra. (kunne ikke finde thumbs up emoji)

Eneste minus skulle være at hun har lidt meget makeup på. Jeg havde denne sagt at hun ikke behøvede at tage det på, og det gjorde hende faktisk mere flot. Synes generelt pige er flottere uden makeup

Del dette indlæg


Link til indlæg
Babavian skrev, for 8 minutter siden:

NÅ så har jeg så besøgt Emma for 2 gang. Det bliver bedre og bedre.

For at tag det fra en ende af, så lyder hun rigtig sød over telefonen.  Og når man kommer til hendes dør, bliver man ikke skuffet over billederne. Det er svært at sige om de alle er af hende, men i hvert fald den sidste halvdel af dem ligner på en prik.

Blow job er i toppen af hvad jeg har prøvet ogder bliver gået dybt vådt og hurtigt, med godt sug. Hun er ikke bange for 69 og sagde ikke noget imod at jeg kunne putte mine fingre op i hende. Hun er er en af de få som godt kan lide at nusse lidt før kondommet ryger på, altså f.eks. at side på en, dog uden at kalorius ryger op i hende. Men jeg synes det er utrolig frækt. Denne gang havde jeg tilkøbt tungekys, hvilket jeg bestemt ikke fortrød. Hun har nogle flotte store bløde læber.

Også denne gang skulle jeg kæmpe for ikke at komme for hurtigt. Som tidligere skrevet så er hun ok stram, men det er som om hendes fisse masserer pikken på forunderlig vis, så jeg gjorde alt for at holde mig tilbage. Jeg fik min længe ønske doggy style med hende og det syn holdt jeg desværre ikke længe til. Hvilket minder mig om at jeg hader de piger, som lige efter man er kommet ikke hurtigt nok kan smide pikken ud. Dette har fået mig til at skjule min orgasme, da jeg gerne vil have hele min orgasme inde i pigen. Heldigvis er Emma ikke en af de irriterende hvad det angår.

Hvis man er til mørke pige så skal hun opleves. Hun er langt fra de lave småfede sure afrikanere man som regel støder på. Hendes røv er den klassiske velformede muskuløse røv. Brysterne er heldigvis ikke kæmpe store (smagsag). Og så er hun sød og venlig og er ikke ude på at snyde ved at gøre en færdig på den halve tid, for at score det overskydende.

 

Så en stort <3 herfra. (kunne ikke finde thumbs up emoji)

Eneste minus skulle være at hun har lidt meget makeup på. Jeg havde denne sagt at hun ikke behøvede at tage det på, og det gjorde hende faktisk mere flot. Synes generelt pige er flottere uden makeup

Tak for anmeldelse .  I hvilken bydel i København holder hun til ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo ikke alle de lave.....(og jeg vælger så at bruger ordet) "buttede afrikanere", som er sure. Slank eller buttet......det er vel også en smagssag, som store og små bryster ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, Lige nu:

Nu er det jo ikke alle de lave.....(og jeg vælger så at bruger ordet) "buttede afrikanere", som er sure. Slank eller buttet......det er vel også en smagssag, som store og små bryster ;-)

haha fuldstændig korrekt. Smagsag og som du siger der findes også rigtig søde buttede afrikanere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, for 2 timer siden:

Tak for anmeldelse .  I hvilken bydel i København holder hun til ? 

Ydre nørrebro

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Legedoktor

God anmeldelse! Er det diskret eller sådan et kælderlokale direkte ud til gaden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Tak for den! 

Er brysterne ægte? 

300min for 600kr. - det lyder særdeles rimeligt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BREXIT60

Jeg venter på en erfaren fyr at fortælle os, om alt dette er sandt.
Med afrikaner kender du aldrig ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BREXIT60
Babavian skrev, for 7 timer siden:

NÅ så har jeg så besøgt Emma for 2 gang. Det bliver bedre og bedre.

For at tag det fra en ende af, så lyder hun rigtig sød over telefonen.  Og når man kommer til hendes dør, bliver man ikke skuffet over billederne. Det er svært at sige om de alle er af hende, men i hvert fald den sidste halvdel af dem ligner på en prik.

Blow job er i toppen af hvad jeg har prøvet ogder bliver gået dybt vådt og hurtigt, med godt sug. Hun er ikke bange for 69 og sagde ikke noget imod at jeg kunne putte mine fingre op i hende. Hun er er en af de få som godt kan lide at nusse lidt før kondommet ryger på, altså f.eks. at side på en, dog uden at kalorius ryger op i hende. Men jeg synes det er utrolig frækt. Denne gang havde jeg tilkøbt tungekys, hvilket jeg bestemt ikke fortrød. Hun har nogle flotte store bløde læber.

Også denne gang skulle jeg kæmpe for ikke at komme for hurtigt. Som tidligere skrevet så er hun ok stram, men det er som om hendes fisse masserer pikken på forunderlig vis, så jeg gjorde alt for at holde mig tilbage. Jeg fik min længe ønske doggy style med hende og det syn holdt jeg desværre ikke længe til. Hvilket minder mig om at jeg hader de piger, som lige efter man er kommet ikke hurtigt nok kan smide pikken ud. Dette har fået mig til at skjule min orgasme, da jeg gerne vil have hele min orgasme inde i pigen. Heldigvis er Emma ikke en af de irriterende hvad det angår.

Hvis man er til mørke pige så skal hun opleves. Hun er langt fra de lave småfede sure afrikanere man som regel støder på. Hendes røv er den klassiske velformede muskuløse røv. Brysterne er heldigvis ikke kæmpe store (smagsag). Og så er hun sød og venlig og er ikke ude på at snyde ved at gøre en færdig på den halve tid, for at score det overskydende.

 

Så en stort <3 herfra. (kunne ikke finde thumbs up emoji)

Eneste minus skulle være at hun har lidt meget makeup på. Jeg havde denne sagt at hun ikke behøvede at tage det på, og det gjorde hende faktisk mere flot. Synes generelt pige er flottere uden makeup

falske falske falske ........ ring og gå, hvis du vil miste penge og tid (Nigerianere)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BREXIT60 skrev, for 27 minutter siden:

falske falske falske ........ ring og gå, hvis du vil miste penge og tid (Nigerianere)

Meget FLOT kommentar du kommer med der. Hvis du var i stand til at argumentere bedre ville man måske tro på dig.

Utrolig at du i så kort en kommentar kan komme med så mange fejl <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legedoktor skrev, for 2 timer siden:

God anmeldelse! Er det diskret eller sådan et kælderlokale direkte ud til gaden?

Det er forholdsvis diskret i en gård. Ikke noget med en kælderindgang med store skilte på vinduerne hahahah

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, for 2 timer siden:

Tak for den! 

Er brysterne ægte? 

300min for 600kr. - det lyder særdeles rimeligt ;-)

Ja ægte.

HAHHAHA ja FUCK jeg føler mig snydt nu. Jeg fik sgu kun 30min for 600kr:lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BREXIT60
Babavian skrev, for 57 minutter siden:

Meget FLOT kommentar du kommer med der. Hvis du var i stand til at argumentere bedre ville man måske tro på dig.

Utrolig at du i så kort en kommentar kan komme med så mange fejl <3

du insisterer på denne pige siden jul ... let at tjekke på din profil ... moderatorerne vil tjekke ...
Dette sted er i et meget dårligt område på Nørrebro, kælderen, nasty og beskidte som sædvanlig ...
Nigerianere tvunget til at arbejde, og du er chefen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Babavian skrev, for 55 minutter siden:

Ja ægte.

HAHHAHA ja FUCK jeg føler mig snydt nu. Jeg fik sgu kun 30min for 600kr:lol::lol:

Men bortset fra det er det nok den første annonce jeg har set, hvor minutprisen er den samme ved 30...45...60 min!, så man burde teoretisk kunne blive så længe man har brug for, og betale 20,- i minuttet:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
BREXIT60 skrev, for 39 minutter siden:

du insisterer på denne pige siden jul ... let at tjekke på din profil ... moderatorerne vil tjekke ...
Dette sted er i et meget dårligt område på Nørrebro, kælderen, nasty og beskidte som sædvanlig ...
Nigerianere tvunget til at arbejde, og du er chefen

Hvad er det egentlig du prøver at sige????? Jeg er helt latterlig irriteret over hvor let det er for dig at komme her og skrive lort og dermed skabe tvivl om hvad vi andre bruger tid på at lave. Og specielt fordi jeg på din kommentar kan se du slet ikke har besøgt hende.

 

Det er ikke mig som i en kommentar siger : "ja jeg er en pimp............:ph34r:"

 

Og når jeg ser på den måde du taler ned ned om stort set alle, kan man nemt få en ide om, at du tale lort om andre så der er flere kunder til din favorit. 

 

Jeg får næsten lyst til at citere alt hvad Rasmus Trads sagde til Kurt Thorsen.

 

Redigeret af Babavian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BREXIT60
Babavian skrev, for 14 minutter siden:

Hvad er det egentlig du prøver at sige????? Jeg er helt latterlig irriteret over hvor let det er for dig at komme her og skrive lort og dermed skabe tvivl om hvad vi andre bruger tid på at lave. Og specielt fordi jeg på din kommentar kan se du slet ikke har besøgt hende.

 

Det er ikke mig som i en kommentar siger : "ja jeg er en pimp............:ph34r:"

 

Og når jeg ser på den måde du ned om stort set alle kunne man nemt få en ide om at du tale lort om andre så der er flere kunder til din favorit. 

 

Jeg får næsten lyst til at citere alt hvad Rasmus Trads sagde til Kurt Thorsen.

 

sandheden vil dukke op med andre meninger bare vent...

Redigeret af BREXIT60

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er rimelig sikker på mindst 3-4 af de andre også er falske. Men hvis man møder hende så vil man se at de ligner meget godt.

Jeg er dog forholdsvis sikker på at de sidste sort/hvide billeder er af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...