Hop til indhold
Slow Starter

Club 102 Bangkok 7*

Recommended Posts

Jeg passerede igår Bangkok på min vej fra Vietnam til Indonesien, og havde besluttet mig for en omgang nuru-massage af den frække slags men uden sex. 

Jeg havde besluttet mig for at det skulle være i Club 102 - vel vidende at de bestemt tilbyder det hele og tager betalingen derefter.

Stedet var nemt at finde når man bruger Google Map. Og straks man kommer ind i et Iøvrigt stort og smukt lokale bliver man opfordret til at tage plads i den røde gæstesofa, for at udvælge en pige - men jeg afslog og valgte meget atypisk at tage en øl først.

Her fik jeg god tid til at studere pigerne, stedet og priserne 

Priserne var fra 2400-3000 B (480-600 kr) for en pige varierende fra 30min alm til 90 min med jacuzzi

4000-5000 B hvis det skulle være med to piger.

Der var omkring 20 piger på arbejde denne aften, kvaliteten af piger var fin og meget varieret efter de flestes smag. Dog kom der flere japanere/koreanere som valgte at gå igen efter gennemsyn af pigerne. Alle europæere kunne finde noget som de kunne lide.

Der kom en stor gruppe af nordmænd ind, og jeg blev klar over at jeg nok skulle slå til nu hvis jeg skulle have hende som jeg efterhånden havde udset mig - så jeg henvendte mig til hende, men fik besked om at det gik kun igennem den røde sofa og den franske ejer. Så inden at der blev plads til mig, var en nordmænd løbet med min pige - det plejer da ellers at koste et slagsmål,  men ikke her ;)

Jeg er mest til at finde en pige som kan smile og er nærværende, så er kroppen sekundær. Og jeg fandt en pige, gik til skranken for at betale for 90 min jacuzzi og nuru. Men fik besked og at det ikke var muligt - jeg kunne vælge 30 eller 60 min med nuru

Efter betaling, og bestilling af en danskvand sad jeg en lille halv time i sofaen med min pige og snakkede med hende og med nordmændene, inden at der blev et rum ledigt. Og det var forklaringen på at de ikke tilbød 90 min med Jacuzzi - der var for god omsætning i butikken denne aften.

På rummet var der jacuzzi (tomt) dom vi brugte til gensidig afvaskning. Hun havde bestemt en smuk og lækker krop.

Derefter til en omgang nuru-massage. Det havde hun bestemt ingen forstand på - så kun skyggen af ganske lidt nuru-gel og så prøvede hun at være sexy for resten - intet som kan kaldes massage.

Hun fokuserede mere på at gøre mit værktøj klar til sex, selv om jeg inden havde gjort hende klart at det var massage og ikke sex jeg kom for.

Men jeg overgav mig da massagen udeblev - og lød den smukke krop ridse mig og mere efterfølgende. Der var bestemt intet tidspres fra hendes side.

Afvaskning efterfølgende og derefter ud på gaden igen for at finde en skål Tom Yam.

Stedet klart over standard i Thailand 8+

Pigens udseende 7

Pigens nærvær og indlevelse 7

Massagen 3

Sex 8

I alt 7

Kommer jeg igen så er det for at få sex - og det var fint nok at undvære jacuzzi under disse omstændigheder

Sammenlignet med Nataree som desværre nu er lukker - så vil jeg klart have valgt Nataree trods at lokalerne der var elendige 

På søndag går turen nok til en af de andre steder i Suttisan MRT området fx skal Emmanuella vel prøves en dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lille morsom tilføjelse fra Bangkok...  Da jeg gik ned af Shukumvit rd fra Terminal 21 - til Club 102,

Fra en soi kom en noget beruset eller sindsforvirret kvinde på omkring 50år gående - uden en trevl tøj på kroppen,  ikke noget smukt syn.... 

Børn blev hurtige gennet væk men eller ingen reaktioner....  Men jeg gik videre og så ikke hvad der skete når hun mødte en af de alle steds nærværende politifolk.

Det skal samtidig siges at det er et område med mange GPer - og hvad der er baggrunden for hendes opførsel kan jeg intet sige om,  jeg forstod ikke hendes livlige talestrøm _ undskyld at jeg ikke tog et foto til jer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Fed og interessant anmeldelse.

Til trods for flere besøg i Thailand, så har jeg endnu ikke besøgt et sted som dette

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...