Hop til indhold

Recommended Posts

Godaften allesammen 

Jeg har en sjov histore til jer jeg skrev til Christine på AL her til aften 

https://annoncelight.dk/showad/242661

jeg spurgte lidt til priser og lidt andet og hun skrev hurtigt tilbage igen og så tænke jeg hende skulle jeg da lige prøve så jeg skrev til hende og spurgte om hun havde tid og det skrev hun ja til. Så jeg kørte imod Odense til den adresse jeg havde fået fra hende

men da jeg kom til adressen var det et hotel i Odense Oki tænkte jeg det har jeg ikk lige prøvet før men Oki det så iorden 

så jeg skrev til hende hva nummer rum hende var i (så begynder det lidt sjove ) hun spurgte om jeg virkelig var ved hotellet og jeg skrev ja. Så skrev hun at hun ikk var på job hmm tænkte jeg hun havde skrevet til mig hun havde tid. Hva sker der lige her tænkte jeg .. så gik der lidt tid så skrev hun tilbage at jeg lige skulle vente 2 min så kom hun til mig. Der gjorde jeg så og så kom hun da og hentet mig og vi gå til hendes hotelværelse hvor hun boede sammen med en anden pige som blev ude i badet til vi var færdig .

men vi fik tøjet af begge to og hold da op en lækker krop hun har sig hun er meget pænere i virkeligheden end på hendes billeder ( som er ægte ) 

når men vi gik igang skulle bare have 15 min så sexen gider jeg ikk komme så meget  ind på men den var dejlig og hun er dejlig stram :) og jeg synes hende bryster er større i virkeligheden lækkert for en Patmand som mig hehe 

men alt i alt var det et dejligt møde med en gp der faktisk havde fri idag ;) hende kommer jeg gerne ved igen og lidt længere tid ;) 

 

Redigeret af Badboyfyn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var heldigvis et at de der online hoteller hvor der ikk er nogle folk eller lobby ;) så det var iorden

men tror nu heller ikk det er der hvor hun normalt tager imod kunder . Men ved det ikk 

Redigeret af Badboyfyn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...