Hop til indhold
doc

Felina København NV

Recommended Posts

Tak skal du ha' Bergi - hun ser ud til at være værd at aflægge et besøg :P

Beretningen vil jeg i så fald skrive på hedomax.net

/doc

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu to gange aftalt med Felina en tid. Hun beder mig ringe når jeg er der, men tager ikke telefonen. Har også en enkelt gang været ude for, at hun ringede tilbage, men det var inden for et minut (hun nåede nok ikke at tage telefonen, men alligevel). Så der er en anmeldelse til gode - det lykkedes vel en dag ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lykkedes det at få en aftale med Felina. Hun arbejder nu på Vesterbro sammen med mindst een anden. Blev lukket ind af en pige, der talte i mobil, blev vist ind i et værelse. Så kom "Felina" og gik i gang. Synes at hun ikke var så smilende som jeg havde læst. Betalte for ½ time og efter 11 min. maskinsex var det slut. Ikke et smil, ikke uvenlig, men sindsygt uengageret. Da jeg nævnte hendes navn sagde hun, at hun ikke var felina - hun var ikke ledig trods telefonisk aftale - sikkert med hende jeg lige havde tilbragt 11 min. med. Da jeg gik, mødte jeg Felina og hun passede bedre til beskrivelserne - og meget smilende. Hvis jeg gider bevæge mig derind igen, så ved jeg da i det mindste, hvordan Felina nu ser ud - forfra. Så pas på, at I ikke i "sprogforvirringen" får den forkerte.

Gentagelsesfaktor: 0% :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...