Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Vendelbo773
Frankie38xl skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/237029 nogen der har besøgt dette sted?? 

Ser med her.

Af billederne ser det ud til, at der er 2-3 piger på stedet. Mon det er rigtigt? Og ja stemmer billederne overens med virkeligheden?

Del dette indlæg

Link til indlæg

De gange jeg har besøgt stedet har det været top kvalitet, senest i december hvor jeg besøgte Pat -en petit sød pige på ca. 25 vil jeg tror. Hendes billede er væk fra siden, så hun er der nok ikke mere, men de øvrige jeg har besøgt (ikke nogen af dem på billederne) har givet god service. de er i den lidt dyrere ende 1200kr for 30 min., men så har det også for mit vedkommende været med SF. Tror godt du kan stole på billederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der for et par uger siden og det var hende , der er på billederne nu .

Billederne er 100 % ægte og hun har en rigtig lækker krop . Eneste lille minus er at hendes siliconebryster er lidt for hårde efter min smag , men de er sindssygt flotte :) 

Jeg bestilte 25 min. med fransk og dansk til 800 kr .(ikke 30 min. som de fleste andre steder , men det var det , der stod på menukortet )    Fransk var uden og resten med gummi og der var absolut ingen travlhed med at få mig ud af døren igen .. Masser af kys og rigtig udmærket fransk  .. Der gik nok i alt 40 min , inden jeg gik derfra igen og jeg var meget tilfreds med behandlingen .. 

Jeg ku' sagtens finde på at besøge hende igen ...                                         

Redigeret af Vendelboen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pedro123 skrev, for 2 timer siden:

Er det Em der er tilbage ?

Tror desværre ikke Em er tilbage...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kjeldsen skrev, for 8 minutter siden:

hvem er On på billede????

Jeg er ikke sikker på dét billede med den hvide kjole , men de 5 andre billeder er af hende , jeg besøgte ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 7 timer siden:

Jeg er ikke sikker på dét billede med den hvide kjole , men de 5 andre billeder er af hende , jeg besøgte ..

Billede 4 (rød BH sæt) er ikke samme pige som de øvrige...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...