Hop til indhold
Aalborgmanden2018

Den mærkelig Nemtøs

Recommended Posts

Nemtøs skrev, for 36 minutter siden:

Tak  for  dine  søde ord.

Jeg  forsøger at  opføre  mig  pænt  og ordenligt  - og  svare folk i  en  ordenlig  tone  indtil  jeg  bliver  tilstrækkelig provokeret.  

Som du  skriver  de  mænd/kvinder  som  ikke  bryder sig  om  min  selfietråd  kan  jo lade  være med at klikke på den og  lade  de  mænd  der  nyder  mig  og  mine  kommentarer hygge  os <3

Kys nemtøs 

Mærkelig tråd....men nemtøs overskrider ingen regler her..... håber hun finder hvad hun søger her..... så glem alle de tåbelige kommentarer... vi lever I et frit land

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er i alle tilfælde nogen der får fuld dækning af deres hunger efter opmærksomhed. Og så er tiden jo ikke helt spildt alligevel.

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
BTL skrev, 1 time siden:

Skal vi nu ikke få lukket dette totalt nytteløse angreb på Nemtøs? Kan man ikke lide hendes tråd, så gå udenom. Der er masser af andre ting at beskæftige sig med her på EG. Personligt savner jeg meget de lækre billeder af den dejlige Nemtøs. Hun fortjener mere respekt.

Enig!  Skulle vi ikke lukke den af med, at nemtøs smider et par ekstra billeder op i hendes selfie tråd? :P:wub:

  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er godt med dig Nemtøs. Du skriver lidt og vil ikke ud med hvad du vil lave og hvad det koster at lege med dig. Du dyrker sex med mænd og ligger billeder op her på siden og vil ikke ud med hvad det koster for at lege med dig. Det ville klæde dig at melde klart ud når man skriver med dig.!! Men jeg skal nok holde mig væk fra dig jeg har ikke før oplevet en som dig. Jeg vil næsten bruge ordet primadonna. Hyg dig.!!

  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Aalborgmanden2018 skrev, for 6 timer siden:

Det er godt med dig Nemtøs. Du skriver lidt og vil ikke ud med hvad du vil lave og hvad det koster at lege med dig. Du dyrker sex med mænd og ligger billeder op her på siden og vil ikke ud med hvad det koster for at lege med dig. Det ville klæde dig at melde klart ud når man skriver med dig.!! Men jeg skal nok holde mig væk fra dig jeg har ikke før oplevet en som dig. Jeg vil næsten bruge ordet primadonna. Hyg dig.!!

Et  pænt  nej tak  - flere  gange kan ikke  være  mere  klart!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Med sikkert flere hundrede mails i måneden, giver det Nem T, et særdeles godt indblik i mænds måde at skrive på, hvilket bl.a fortæller om deres seriøsitet .

Ala,: “ jeg får i næste måned min sommerløn for at hakke roer, skal du ha pik så? Går ud fra du gør det uden kondom, for jeg er multiallergiker og det indebærer også latex  :( “ gør det noget min pik er grandestor, ca 24 cm, kan du klare det, så send billede med agurk i dig og i samme størrelse”

Mail i den stil, bliver mange gp-er belastet af hver dag, det må sgu da også megatræls. Hvordan jeg ved det? Jeg kender en Ex gp og det er ikke småting hun har oplevet ;) 

Trådstarter er faldet uden for kategorien som Nem T arbejder i. Accepter da det og hold det for dig selv. Forstå et “Nej Tak” som en mand og ikke som en teenager, der sladrer til “de voksne” . Hvad skal vi bruge dit (dårlige) skriv til her?

Den useriøse i denne “sag” er trådstarter, hvilket viser mig, at Nem T gjorde ret i at sige “Nej Tak” (flere gange)

 

Inden nogen får ondt i røven (jeg er jo forholdsvis ny her), så kender jeg ikke omtalte Nem Tøs, kender ikke hendes Selfietråd, ej heller har jeg haft kontakt, eller oplevelser med hende (endnu).

Tør jo næsten ikke sende en mail til hende af frygt for at blive afvist, og jeg så er tvunget til at græde ud ved min hund, som gider at lytte :)

God weekend, keep up the spirit N.T.

 

 

 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror der er for mange pikspillere der bare vil sidde og skrive frækt frem og tilbage, og spilde pigens tid. Tror det er defor mange GP'er er strikse i deres korrespondancer frem og tilbage.

Redigeret af Byggemandbob
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Mon ikke den udviste interaktion i selfietrådende,danner grundlag for den type henvendelser man modtager?

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Byggemandbob skrev, for 2 timer siden:

Tror der er for mange pikspillere der bare vil sidde og skrive frækt frem og tilbage, og spilde pigens tid. Tror det er defor mange GP'er er strikse i deres korrespondancer frem og tilbage.

"Man skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus".

Eller

"it takes one to know one:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Årh Jeg kan ikke nære mig - og Nemtøs jeg skriver ikke det her for at pisse dig af.

Men......de mange useriøse henvendelser kunne undgås ( en del af dem ihvertfald) hvis du havde en annonce. Din selfietråd siger en masse om hvordan at du ser ud - men meget meget lidt om hvad du rent faktisk søger. Hvilket jeg godt kan forstå....fordi at det jo netop ikke er en annonce eller må bruges som sådan. 

Jeg tror at nogle af mændene herinde har lidt svært ved at finde ud af hvad du egentligt sælger/tilbyder. Og det gør at de så ender med at skrive ting som måske ender i hat og briller.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Trinetease skrev, for 4 minutter siden:

Årh Jeg kan ikke nære mig - og Nemtøs jeg skriver ikke det her for at pisse dig af.

Men......de mange useriøse henvendelser kunne undgås ( en del af dem ihvertfald) hvis du havde en annonce. Din selfietråd siger en masse om hvordan at du ser ud - men meget meget lidt om hvad du rent faktisk søger. Hvilket jeg godt kan forstå....fordi at det jo netop ikke er en annonce eller må bruges som sådan. 

Jeg tror at nogle af mændene herinde har lidt svært ved at finde ud af hvad du egentligt sælger/tilbyder. Og det gør at de så ender med at skrive ting som måske ender i hat og briller.

 

Tak  Trine - den  vinkel  kan  jeg  sagtens  følge  dig  i. 

God  og  dejlig  søndag til dig <3

Nedenstående er  ikke  henvendt  specielt til dig  Trine.

Kan  vi  lukke  denne  her  tråd  nu - der  skal  gøres  plads  til  rigtige  anmeldelser  og  ikke  en  debat  om  annonce  eller  ej  eller  den  selfie tråd jeg har - som  stadig  overholder EG retningslinjer. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...