Hop til indhold
Aalborgmanden2018

Den mærkelig Nemtøs

Recommended Posts

Guest Nemtøs
Enzo L'uri skrev, for 59 minutter siden:

Med den aktivitet Nemtøs har valgt og ligge i tråden,burde hun måske lidt tidligere ha bragt nogle udmeldinger som kunne rydde nogle tvivlspørgsmål af vejen.Hendes tilgang er lidt anderledes end vi mænd er vant til,og med meget svingende udmeldelser omkring formålet,må man også forberede sig på undren blandt brugerne og kollegaerne:)

tråden har også været tilført en vis selektivitet.Ingen kritiske kommentarer er sluppet gennem nåleøjet,uden en stramtandet udmelding retur.Der er oceaner af plads til savl,chatsnak og citater fra de grå sider,der over en længere periode får tåkrummende tilstande.

Ja,så blad forbi og undgå.Svært når opmærksomhedskravet er på dette niveau,hvor enstavelserne står i kø for at bringe til tops:)

hun skal endelig fortsætte som det passer hende for min skyld.Håber bare ikke at 10 kollegaer for samme energi og lyst:P

Enzo

 

Lige  netop  spring  over min  tråd hvis  jeg/tråden er  for  meget. 

Jeg  gider ikke ævl  og  negativ  snak  - ikke  derfor  jeg har en  tråd, så  den  del  har du  ramt  plet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Lige  netop  spring  over min  tråd hvis  jeg/tråden er  for  meget. 

Jeg  gider ikke ævl  og  negativ  snak  - ikke  derfor  jeg har en  tråd, så  den  del  har du  ramt  plet :-)

Det forstår jeg godt:)

men ville du så ikke ha den fornødne kontrol,hvis du kørte dit show over PB’s?

Du har ikke som en anden dronning patent på hvad der god debatkultur på et offentligt forum.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

At hun er luder, er jo ikke til debat, hun tager penge for sex... at hun så har færer/flere kunder end andre jo lige meget...

 

prøvemanden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er vel alle "ludere" i en eller anden stadie. Jeg arbejder også for penge, mit arbejde er nok bare mere vertikalt anlagt end andres. Dog ville jeg da ønske at man kunne holde en sober tone, og springe over de tråde som ikke interessere en :)

Redigeret af KeBoRas
Tilføjelse af sætning :)
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Enzo L'uri skrev, 1 time siden:

Det forstår jeg godt:)

men ville du så ikke ha den fornødne kontrol,hvis du kørte dit show over PB’s?

Du har ikke som en anden dronning patent på hvad der god debatkultur på et offentligt forum.

Enzo.

Der er  intet  galt i  at  skrive  ordenligt til  hinanden  og  behandle  hinanden med en  smule respekt. 

Jeg  vil  stadig  anfægte de  personer  der  sviner mig til og jeg er  sikker på du  vil gøre det  samme. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Holdda helt op en gang sure rønnebær.

Ja Nemtøsen er en GP

om hun gradbøjer annonceregler tja det ved jeg ikke og så længe der ikke bliver taget handling fra admins så pøj pøj tænker ikke verdenen går under af denne årsag.

Nææ det er nok afvisningen der smerter.

Se nu er jeg selv en af dem hun har afvist da jeg ville lave aftaler udenfor hendes comfortzone i øst og jeg ville gerne se hende i nordvest. Græder jeg over det JA sgu men livet går nu videre.

 

Vi skal bare være glade for der findes piger af hendes slags.

 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Nemtøs skrev, for 32 minutter siden:

Der er  intet  galt i  at  skrive  ordenligt til  hinanden  og  behandle  hinanden med en  smule respekt. 

Jeg  vil  stadig  anfægte de  personer  der  sviner mig til og jeg er  sikker på du  vil gøre det  samme. 

 

 

Ja selvfølgelig:)

de såkaldte “tilsvininger” vil jo altid være et fortolkningsspørgsmål,og her kunne du måske lære lidt af stilen blandt dine kollegaer,når alle ikke er lige begejstret.

Men nu er du jo stoppet med billeder igen igen, så mon ikke du fremadrettet kan “kontrollere” i mere afslappet stil?

Enzo.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 32 minutter siden:

Ja selvfølgelig:)

de såkaldte “tilsvininger” vil jo altid være et fortolkningsspørgsmål,og her kunne du måske lære lidt af stilen blandt dine kollegaer,når alle ikke er lige begejstret.

Men nu er du jo stoppet med billeder igen igen, så mon ikke du fremadrettet kan “kontrollere” i mere afslappet stil?

Enzo.

 

Syntes det er mærkeligt at du bliver ved med at stikke til hende, men sætninger som:
såkaldte “tilsvininger”
stoppet med billeder igen igen

Men du må jo have en grundt til at gøre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Enzo L'uri skrev, for 35 minutter siden:

Ja selvfølgelig:)

de såkaldte “tilsvininger” vil jo altid være et fortolkningsspørgsmål,og her kunne du måske lære lidt af stilen blandt dine kollegaer,når alle ikke er lige begejstret.

Men nu er du jo stoppet med billeder igen igen, så mon ikke du fremadrettet kan “kontrollere” i mere afslappet stil?

Enzo.

 

Kan  kun  gentage hvad jeg tidligere har skrevet  - bryder du dig  ikke  om  mine  kommentarer eller  min  selfie tråd  så hop  let og  elegant over det  jeg  gør. 

Jeg  har  ikke  i sinde  at  indordne  mig  efter  det  du  finder  passende.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Manden46 skrev, 1 time siden:

Holdda helt op en gang sure rønnebær.

Ja Nemtøsen er en GP

om hun gradbøjer annonceregler tja det ved jeg ikke og så længe der ikke bliver taget handling fra admins så pøj pøj tænker ikke verdenen går under af denne årsag.

Nææ det er nok afvisningen der smerter.

Se nu er jeg selv en af dem hun har afvist da jeg ville lave aftaler udenfor hendes comfortzone i øst og jeg ville gerne se hende i nordvest. Græder jeg over det JA sgu men livet går nu videre.

 

Vi skal bare være glade for der findes piger af hendes slags.

 

 

Tak for  dine søde ord <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
AalborgLook skrev, for 15 minutter siden:

Syntes det er mærkeligt at du bliver ved med at stikke til hende, men sætninger som:
såkaldte “tilsvininger”
stoppet med billeder igen igen

Men du må jo have en grundt til at gøre det.

Det beklager jeg dybt.

Ønsket er måske bare en smule selvkritik og ironi fra Nemtøs’s side:) Man fremstår nemt som sympatisk og charmerende med de egenskaber.

Kig blot på @Nikita Darling og hendes håndtering af en selfietråd.

Jeg skal nok lukke røven fremover.:)

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Nemtøs skrev, for 23 minutter siden:

Kan  kun  gentage hvad jeg tidligere har skrevet  - bryder du dig  ikke  om  mine  kommentarer eller  min  selfie tråd  så hop  let og  elegant over det  jeg  gør. 

Jeg  har  ikke  i sinde  at  indordne  mig  efter  det  du  finder  passende.  

Det var bestemt heller intentionen:)

jeg går udenom fremadrettet.

held og lykke.

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MizzAnne skrev, for 7 timer siden:

Ville ønske at jeg ikke var på vej ud af døren lige nu, for jeg er helt oprørt over det indlæg - Nemtøs har lov til at annoncere eller ikke annoncere der, hvor hun har lyst til og til at sige ja eller nej til at møde, hvem hun vil!! Jeg synes at det her lugter af ræve og sure rønnebær - du har prøvet at lave en aftale og hun har sagt nej tak, og nu skal du så fortælle os alle, hvor "mærkelig" hun er - det viser da ud over enhver tvivl, hvor fornuftigt et valg hun tog, da hun sagde nej tak til at mødes med dig!!

Og nej - det generer ikke mig som GP, at Nemtøs har en dejlig selfie tråd - nyd den eller lad være med at se på den - du kan jo også se redtube hver dag, og jeg garanterer at 99% af de piger har du heller ikke en chance for at møde...

Nemtøs - knus og kram herfra <3

Mange tak for dine ord @MizzAnne <3  - jeg kan ikke være mere enig med dig.

Andre der skriver herinde at jeg skal agere som en anden person er jo tåbeligt.

 Rigtig dejlig dag til dig <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 49 minutter siden:

Mange tak for dine ord @MizzAnne <3  - jeg kan ikke være mere enig med dig.

Andre der skriver herinde at jeg skal agere som en anden person er jo tåbeligt.

 Rigtig dejlig dag til dig <3 

Det var så lidt - du har jo ikke brudt en eneste regel herinde - du er ikke den eneste, der har en selfie-tråd - du er ikke den eneste, der ikke betaler for annoncer her og der og du er ikke den eneste, der er selektiv med dine kunder/dates, for det er alle vi gp´er ski nødt til at være... :P Ja, der er sku nogen "typer" derude...

Del dette indlæg


Link til indlæg

HMMM.... attraktiv kvinder lægger en masse frække billeder & historier op herinde vi andre kvit og frit kan nyde.... Beklager men jeg er allerede her ude af stand til at se, endsige holde fokus på, problemet.... Nogen der kan stikke mig en serie hurtige lussinger og bringe mig tilbage til virkeligheden? (eller række mig en køkkenrulle, så jeg kan wanke i fred til selfietråden - anyway - what's not to like?)

First world problems i cyber space....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Hold da kæft – det er squ en mærkelig tråd – der er vist ingen tvivl om hvilket land janteloven kommer fra :angry: som det er skrevet mange gange før i tråden så spring den dog over og læs noget andet i stedet for at få ondt i bagdelen :rolleyes: prøv fx. at få noget fisse ;) har hørt at det hjælper på humøret :D

Jeg har ikke haft fornøjelsen af at besøge den “nemme tøs” kommer nok ikke til det men jeg sætter pris på den tråd hun har lavet – nye og spændende tiltag er altid velkommen hos mig :)

I øvrigt glæder i mig at der er flertal som støtter op om den “nemme tøs” og hendes ret til at lave en måske speciel selfietråd – så der er faktisk håb fremover her på eroguide :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Total underholdende tråd... Sidder her med popcorn og cola og hygger mig..... Nu mangler jeg bare nemtøsen for at aftenen er fuldkommen :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
John41 skrev, for 1 minut siden:

Total underholdende tråd... Sidder her med popcorn og cola og hygger mig..... Nu mangler jeg bare nemtøsen for at aftenen er fuldkommen :wub:

Både  popcorn  og  cola  frister <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
mature man skrev, for 44 minutter siden:

Hold da kæft – det er squ en mærkelig tråd – der er vist ingen tvivl om hvilket land janteloven kommer fra :angry: som det er skrevet mange gange før i tråden så spring den dog over og læs noget andet i stedet for at få ondt i bagdelen :rolleyes: prøv fx. at få noget fisse ;) har hørt at det hjælper på humøret :D

Jeg har ikke haft fornøjelsen af at besøge den “nemme tøs” kommer nok ikke til det men jeg sætter pris på den tråd hun har lavet – nye og spændende tiltag er altid velkommen hos mig :)

I øvrigt glæder i mig at der er flertal som støtter op om den “nemme tøs” og hendes ret til at lave en måske speciel selfietråd – så der er faktisk håb fremover her på eroguide :)

Mange tak for  dine  ord <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Misundelse er en grimmer ting og rønnebær er altid så elendig sure, især hvis de ikke er mulige at få fat i.

Det er sørgeligt, at nogen ikke bare kan tie, i stedet for at lukke det negative ud.
Man skal tale pænt og sober, eller holde bøtte.


Bliv du bare ved, Nemtøs, for din selfie-tråd skaber stor glæde (for de fleste).
:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
KoldingKnægten skrev, for 2 minutter siden:

Misundelse er en grimmer ting og rønnebær er altid så elendig sure, især hvis de ikke er mulige at få fat i.

Det er sørgeligt, at nogen ikke bare kan tie, i stedet for at lukke det negative ud.
Man skal tale pænt og sober, eller holde bøtte.


Bliv du bare ved, Nemtøs, for din selfie-tråd skaber stor glæde (for de fleste).
:)

Tak  for  dine  søde ord.

Jeg  forsøger at  opføre  mig  pænt  og ordenligt  - og  svare folk i  en  ordenlig  tone  indtil  jeg  bliver  tilstrækkelig provokeret.  

Som du  skriver  de  mænd/kvinder  som  ikke  bryder sig  om  min  selfietråd  kan  jo lade  være med at klikke på den og  lade  de  mænd  der  nyder  mig  og  mine  kommentarer hygge  os <3

Kys nemtøs 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BTL

Skal vi nu ikke få lukket dette totalt nytteløse angreb på Nemtøs? Kan man ikke lide hendes tråd, så gå udenom. Der er masser af andre ting at beskæftige sig med her på EG. Personligt savner jeg meget de lækre billeder af den dejlige Nemtøs. Hun fortjener mere respekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
BTL skrev, for 5 minutter siden:

Skal vi nu ikke få lukket dette totalt nytteløse angreb på Nemtøs? Kan man ikke lide hendes tråd, så gå udenom. Der er masser af andre ting at beskæftige sig med her på EG. Personligt savner jeg meget de lækre billeder af den dejlige Nemtøs. Hun fortjener mere respekt.

<3 Tak søde BTL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...