Hop til indhold
frandsen

Hannover - flattrate/partytreff ??

Recommended Posts

Hej..

Jeg og en kammerat skal snart på skiferie og i den forbindelse skal vi jo en tur igennem tyskland :)
Vi kunne godt tænke os at tage et stop på vejen derned og vil rigtig gerne besøge et af de hersens flattrate. Har læst der skulle være nogle gode i Hannover men er det ikke noget med at den nye tyske lov ikke giver adgang til fri leg med pigerne, eller er der nogen der kan forklare hvordan det foregår ?
Vi har kigget på https://www.partyclub-koenig.de/ men er ikke helt sikker på polet systemet ?
Hvis der er andre steder der er bedre ned igennem tyskland må i endelig sige til, vi kører mod Østrig. 

På forhånd tak

Frandsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis I skal til Østrig er det nok lige tidligt at stoppe i Hannover, men det bestemmer I selvfølgeligt selv. Forslag til flat-rate i området:

http://www.totalclub-hannover.com/

http://www.chateau-goettingen.de/

http://www.lepassion.de/

Flat-rate er nu et givent antal poletter for en given pris, læs på hjemme-sider.

Er der spørgsmål der ikke kan læses på hjemme-sider, hjælper jeg gerne med yderlige oplysninger.

God tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super, tak for dit svar. 

Jo vi har også overvejet at det var tidligt men vi aner ikke hvor der ellers ligger nogle gode. Har undersøgt omkring Hannover og den jeg har linket til ser spændende ud. Har Du erfaringer derfra ? 

Derudover kunne jeg godt tænke mig at høre præcis hvordan det foregår med de poletter osv. Afleverer man en polet for hver gang man går på et værelse. Eller skal de have mere end 1 polet hvis også vil have blowjob osv ? 

Og ka jeg være sikker på jeg ikke kommer af med flere penge end indgangsprisen inkl poletter ? 

Skal man "score" damerne eller ka man bare gå hen til en og sige "her er en polet, går du med på værelset" eller hvordan foregår det hele ? 

Kender du nogle gode steder der ligger længere syd på må du meget gerne linke :)

på forhand tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK så starter vi forfra:!: (vi skal jo alle sammen begynde en gang)

Du ringer på døren, der bliver lukket op, da det er første gang for dig, ville jeg vælge at sige det, det er der ikke noget galt i, hvis du kun taler engelsk så tal langsomt.

De skal såmænd nok forklarer det hele, på "chateu" og "lepassion" får du poletter udleveret. Du får en badekåbe, et håndklæde og en nøgle til et skab i omklædnings rummet, du går nu i bad, ifører dig badekåbe og begiver dig ind i barlokalet. Mange er nøgne under badekåben, jeg selv har altid underbukser på, nogle piger syntes det er underligt, men de fleste synes faktisk at et vidner om lidt klasse.

Enten kan du sætte dig i en sofa eller du kan gå op i baren og få drikke vare. Du vil i løbet af ganske få minutter blive kontaktet af en pige, hun vil formodenligt spørge om hun må sætte sig hos dig, så må du jo bestemme om du vil sige ja eller nej, siger du nej tak så for egen skyld med aller største høflighed, eller risikere du at hun ikke gider dig igen. Hele i konceptet går ud på at man da lige skal samtale lidt med pigen. Hun skal såmænd nok spørge dig om I skal på værelse. Sidder en pige alene må du naturligvis gerne spørge hende om du må sætte dig hos hende. Sidder en pige med en gæst holder man sig pænt væk. (med mindre man er udset som rednings aktion, OK den var intern)

Du vil kunne opleve at der også er gæster i almindeligt tøj, det er fordi de kun har valgt "enkelt service" dvs. en 1/2 eller en 1/1 time.

Et par små bonus oplysninger:

  • Du vil måske opleve at nogle mænd vil gramse voldsomt på pigerne, lad vær med det. Opfør dig som om du skulle score pigen, og du vil opleve en udstrakt service.
  • Forvent ikke at der uddeles kys.
  • Når du har betalt indgang og fået de poletter er alt betalt (spørg dog lige hvorledes det er med drikkevare, noget er gratis, noget skal betales for). En tur på værelse = en polet som du giver til pigen. 
  • Bemærk at det er forskelligt hvad pigerne tilbyder, nogle kan ikke lide fisseslik, sådan er det.
  • Hvis du på chateu ønsker at være sammen med den samme pige mere end 2 gange skal du købe hende en "picolo" lille drink, koster ca. 20 euro. Pigerne får som regel provision af picolo salget.
  • Hvis der bliver "tigget" om picolo, så tænk dig om, er pigen sød giver jeg sku altid en, ender jeg med en ekstra regning på 60 euro ekstra, det går sku nok.
  • Ingen bliver fornærmet fordi du spørger hvis der noget du er usikker på.
  • Glæd dig, det er så fedt - men pas på det er yderest vane dannene. 
  • Slap af, slap af, pigerne skal nok tage sig af dig.
  • Husk beretning når du kommer hjem!!!

ttp://www.totalclub-hannover.com/ = ja det er et industri kvarter, parkering i gård, op af stål trappen. Bliv ikke forivret, der står containere på samme parkeringplads. Ligger på en meget lille vej på venstre hånd, der hænger et banner på huset.

http://www.chateau-goettingen.de/ = stor villa med egen parkering, kommer du inde fra byen er det på højre hånd.

http://www.lepassion.de/ = ligger på mindre vej, parkering lige uden for.

Har jeg erfaring hmmmmm, læs mine tidligere skriv. 

Rigtig god tur.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super, tusind tak for information. Præcis sådan noget information som picolo drinken er jo guld værd for en rookie som mig. 

Kan man evt betale 2 poletter til en pige for at få ekstra ? Anal, fisseslik osv ? 

Har du kendskab til klubber som ligger sydligere ? Jeg har ikke kunne finde nogen på Google :(

på forhånd tusind for for info 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...