Hop til indhold
Guest Icemand

aarhus langelandsgade

Recommended Posts

Guest Icemand

Super tak ,kender hende sikkert nok ,men er lidt i tvivl til jeg ser hende :D

Minh's Thaimassage Langelandsgade 39 er vel det du søger :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alder tjah cirka 25-33 - hun er ikke helt slank, men heller ikke det stik modsatte. Hun er rigtig sød, gode nødder mv. og giver stamkunderabat. Hun har arbejdet hos Lek. Lider nogle gange af erogene zoner i hænderne, der får hende til at stønne, men det kan man "koble fra" på anmodning. Tidsbestilling der overholdes. Madras på gulvet. Lidt for maskinagtig - kan fx. finde på at tilbyde fuld pakke velvidende, at der kun er 5 min. tilbage og at en ny kunde venter - kræver lige lovlig meget ekstra for at blotte bryster. Mig bekendt ingen mulighed for bad. Alt i alt midt imellem lidt til den gode side bedømt på massage og HJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

nogen som ved hvor personalet er at finde på omtalte thai massage :) sted

Skal det forstås sådan at nogle af de skønne piger fra det lukkede thaisted længere oppe af Langelandsgade (nummer 270?) nu arbejder i nr 39?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal det forstås sådan at nogle af de skønne piger fra det lukkede thaisted længere oppe af Langelandsgade (nummer 270?) nu arbejder i nr 39?

Nej, der er kun hende der ejer stedet. Der er heller ikke plads til flere piger ad gangen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Tak for info kommer med mere når jeg har været der :D

Hvis du siger, at hun lovede dig hele pakken til 800,- sidste gang, så skulle den være i vinkel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...