Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt Ratree nogle gange med både positive og negative oplevelser til følge. Det der har gjort stedet nogenlunde attraktivt er p-forhold, og at de tager dankort. Damerne har altid været til den bedagede side, omend nogle af dem har været søde nok. Prisen for basic oliemassage i en time har i de år, jeg er kommet der, ligget på 400 kr.


I dag besluttede jeg så at besøge stedet igen. Jeg blev lukket ind af en skeptisk dame. En anden og noget større pige overtog og viste mig ind i et rum. Hun havde en mistænkelig dyb stemme. Måske en LB. Jeg bad om en times oliemassage som jeg plejer. Hun ville have 500 kr. Jeg sagde, at jeg plejede at betale 400 kr., hvilket også er det, der står på hjemmesiden for den ydelse. Hun gik ud for at spørge en anden. I mellemtiden håbede jeg faktisk på, hun ville holde fast, så jeg havde en god grund til at smutte igen. For hun var sgu ikke særligt charmerende og at give 100 kr. ekstra for en omgang massage i forhold til, hvad man plejer, var jeg ikke frisk på. Hun kom tilbage et par minutter senere og holdt fast i de 500 kr. Jeg sagde, "at jeg smuttede igen så" og forlod stedet uden dramatik. 

Jeg synes det er en besynderlig måde at drive forretning på. Der er jo en fast prisliste på hjemmesiden. Det virker sgu også lidt naivt at tro, at de alligevel kan hustle en. Jeg er ikke idiot gider absolut ikke være til grin. Alt i alt lidt surt, for jeg tror sgu ikke jeg gider besøge det sted igen, trods kreditkort fordelene.

Andre der har lignende oplevelser med ustabile prissætninger på diverse klinikker i KBH?

http://www.ratree.me

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kreditkortmuligheden bør ikke være afgørende for at holde fast i Ratree. Den har du også andre steder, ligesom mobilbetaling vinder frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 21 minutter siden:

Kreditkortmuligheden bør ikke være afgørende for at holde fast i Ratree. Den har du også andre steder, ligesom mobilbetaling vinder frem.

Ja jeg ved det, men stadig et fåtal. Har nu aldrig været stamkunde alligevel.

Redigeret af new explorer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet det samme hos Ryan på Frederikssundsvej hos Herlev Thai Wellness hos Phan på Lyngbyvej og hos klinikken på Valby Langgade. Hvis en klinik ikke undersøger på nettet med det samme og får rettet det ér det med at komme ud af døren med det samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det virker som tiden at markere, vi ikke bare er malkekvæg!

Personligt synes jeg: - at 400 kr. er nok for en halvdårlig massage - at servicen og det sjove er blevet ringere - at pigerne er blevet grimmere - at det mere og mere ligner normal prostitution, og ikke det helt specielle Thai, som vi kommer for igen og igen :-(

Hvis ikke der følger det dér specielle "Thai-sjov" med eller prisen stiger over de 400,- (for en times olie), så nøjes jeg med de 2 gange om året i Thailand.

Gad vide om det er danske bagmænd, der tror de bare kan skrue på prisen uden at levere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
new explorer skrev, for 16 timer siden:

... at de tager dankort..

Bruger du dankort, slipper klinikken ikke for at betale både moms og skat. Og det er selvfølgelig rimeligt nok (det gør alle vi andre jo), men chancen for et nedslag havde nok været større, hvis du havde tilbudt kontanter. 

Pigerne burde ellers være til at tale med her efter jul - klinikkerne bliver ikke ligefrem overrendt. Mange steder kører de med januartilbud på 300 kr. for en  time med olie.   

Og til Jensen6: Nu har jeg aldrig været hos Ratree, men ud fra hvad jeg har læst her på EG, tror jeg ikke Ratree er typen, der lader sig drive rundt i manegen af en dansk "bagmand".  Det er sgu thaierne selv, der kører det her show. Men jeg er i øvrigt enig med dig i, at de skal passe på thaicharmen - almindelige prostituerede er der rigeligt af i forvejen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, for 2 timer siden:

Bruger du dankort, slipper klinikken ikke for at betale både moms og skat. Og det er selvfølgelig rimeligt nok (det gør alle vi andre jo), men chancen for et nedslag havde nok været større, hvis du havde tilbudt kontanter. 

Jeg tilbød hverken dankort eller kontanter. Så langt nåede jeg ikke. Så det var ikke grunden. Men ja, det med at ikke særligt mange steder tager mobilepay og dankort handler jo selvfølgelig om at omgå skattefar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...