Hop til indhold
Guest Imba

århus - gdansk 5 dage

Recommended Posts

Guest Imba

hej brødre.

jeg fik en ide, efter at have læst en anden post.

er der nogle der ville have lyst til at tage med på en tur til fra århus til Gdansk fra den 18/1 med hjemrejse den 22/1

med alt hvad nu sådan en tur kunne indebære af sjov ;)

evt smid en privatbesked til mig.

 

mvh Imba

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, den 13/1/2018 at 19:59:

hvad sker der i Gdansk ? :P 

 

Der er flere hundrede private og ret unge piger/sugarbabes, en del massageklubber og 4/5 stripklubber på Dlugi Targ (det lange torv) midt i den gamle bydel ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Der er flere hundrede private og ret unge piger/sugarbabes, en del massageklubber og 4/5 stripklubber på Dlugi Targ (det lange torv) midt i den gamle bydel ;-)

hvilken app bruger du til sugarbabes i polen ?   eller hvordan kommer man i kontakt med dem ? :P

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 3 timer siden:

hvilken app bruger du til sugarbabes i polen ?   eller hvordan kommer man i kontakt med dem ? :P

Jeg søger bare på https://www.odloty.pl/en/erotic-massage/offers/gdansk/31.html

Men du er nok nødt til at have et polsk mobilnr. før de vil svare - og stadig er der nogen af dem, der ikke vil sende SMS retur med adressen - men kan man knække koden til at få kontakten etableret - så er der virkelig meget ungpigeguf-guf til rimelige priser - bare i Gdansk ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...