Hop til indhold
heeejmor

Vianna seductiongirls NY

Recommended Posts

Hun er uendeligt smuk og klart en af de mest frække piger i branchen..

Hendes røv er helt fantastisk og så har hun virkelig en flot fisse..

Og så er hun lækker solbrun!

Hun er meget tatoveret må jeg nok nævne, og det er jo et minus for nogen - dog ikke for mig..

 

Kort og godt så er hun ekstremt vanedannende!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Då Vianna icke har billeder än vill jeg icke skrive för meget om hende om hon vill vare lidt diskret, men kan säge jeg er helt enig med allt Aruba skriver. Superläcker. Men vill ändå lägge till att Vianna även har meget flotte bryster a la modern stil. Store och läckre! Som Aruba skrev er det meget ink. En advarsel om du icke fixer piger med ink men jeg fann det passande och läckert på Vianna.

Men än mer er hon social och så sjov att vare med och er meget god i sängen och utanför. Jeg treffede hende på hendes förste vagt. Och har även treffet hende en andre gang. Det säger mig att hon var meget god oplevelse. Jeg kommer treffe Vianna igen.

Jeg er icke till att jämföre piger då alle er olike men Vianna er en av de bedre danske piger jeg treffet på lang tid. Jeg fick egte Sisse-nivå vibe av Vianna. Vilket betyder as good as it gets...:)

hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser Vianna er tilbage som gæstevisit på seductiongirls, dog ikke sat på kalenderen.

Nogen som har mødt hende som kan fortælle er hendes bryster store og struttende som på billedet?

Blir ret tændt af kunstige babser :)

Redigeret af easykid123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...