Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har efterhånden en del erfaring med Thai klinikker, især i Københavnsområdet.

De fleste steder kan man få hele pakken, og det sætter jeg pris på. Med til en god Thai massage hører en forløsning af muskulaturen i lyskeområdet. Svensk, Fransk, Dansk eller andet. Det hører med.

Desværre er der stor forskel på kvaliteten af Thai klinikker. Mange ligger i småsnuskede kælderlokaler og hygiejnen varierer fra nogenlunde til nogle enkelte steder der er direkte uhumske. Her tænker jeg især på uvaskede piger der sover på stedet i det tøj de går i, snavsede håndklæder, madlugt og manglende udluftning. Ting, der får mig til at vende stedet ryggen hurtigst muligt.

Jeg har andetsteds på nettet givet nogle generelle anbefalinger til en Thaipige, der ville starte en klinik op. Dem gentager jeg her for de som måtte være interesseret:

Det er væsentligt for en Thai kliniks success at:

-Pigerne er søde, smilende og imødekommende

-Aftaler overholdes (det gælder især tid og ydelse)

-Priserne er konkurrencedygtige

-Der er en høj grad af renlighed og hygiejne (rene håndklæder til hver kunde)

-Der luftes ud i lokalet ofte (en gang friskluft spray er IKKE nok, og der må ikke være madlugt).

-Aftaler om ekstra ydelser indgås FØR massagen begynder.

-Og som et lille ekstra: Massøsens påklædning er vigtig. En pige i slidte cowboybukser og en visssen trøje er et absolut turn-off. En massøse iført en kort hvid kittel er sikker på succes. Og har hun sorte strømper og strømpeholder (ingen trusser) indenunder, samt højhælede sko, myldrer kunderne til!!

Prøv det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

-Og som et lille ekstra: Massøsens påklædning er vigtig. En pige i slidte cowboybukser og en visssen trøje er et absolut turn-off

Helt enig

En massøse iført en kort hvid kittel er sikker på succes. Og har hun sorte strømper og strømpeholder (ingen trusser) indenunder, samt højhælede sko, myldrer kunderne til!!

Helt uenig. Så har vi pludselig et almindeligt horehus med rollespil og luder outfit. På en tahiklinik er pigerne søde, naturlige (thaisøde) ordholdne og velsoignerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

-Og som et lille ekstra: Massøsens påklædning er vigtig. En pige i slidte cowboybukser og en visssen trøje er et absolut turn-off

Helt enig

En massøse iført en kort hvid kittel er sikker på succes. Og har hun sorte strømper og strømpeholder (ingen trusser) indenunder, samt højhælede sko, myldrer kunderne til!!

Helt uenig. Så har vi pludselig et almindeligt horehus med rollespil og luder outfit. På en tahiklinik er pigerne søde, naturlige (thaisøde) ordholdne og velsoignerede.

Oplysning til Forbrugerne i Samfundet:

Det er en slet skjult sandhed at de allerfleste Thai massøsers hovedindkomst er extraydelser, og ikke massage. :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oplysning til Forbrugerne i Samfundet:

Det er en slet skjult sandhed at de allerfleste Thai massøsers hovedindkomst er extraydelser, og ikke massage. :ugeek:

Du har ret Default - men det betyder ikke at de skal hejres ud som en parodi på en luder. Vi er altså en del der foretrækker helt naturlige piger med helt naturlige former, diskret påklædning og ægte smil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har ret Default - men det betyder ikke at de skal hejres ud som en parodi på en luder. Vi er altså en del der foretrækker helt naturlige piger med helt naturlige former, diskret påklædning og ægte smil.

Ja, og sådan har vi hver vore præferencer. Men jo større potentiale for indtjening, jo mere "ægte" bliver smilet!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...