Hop til indhold
Guest My Ryder

Gad vide om nogle også tænder på

Recommended Posts

Guest My Ryder

Godaften

Jeg prøver at poste mit indlæg her, ved ikke om det er det korrekte sted. 

For et par år siden havde jeg en digital flirt nex en arbejdskolkega som var noget yngre end jeg. Jeg 48 hun 26, Vi havde en god kemi arbejdsmæssigt og endte også med at skrive sammen får vi begge var alene. Det startede uskyldigt men efter et par uger endte vores skriveri også i den frække ende. Det viste sig at vi tændte på mange af de samme ting. Bla. at sende frække onanivideoer til hinanden, kun af vores frække dele og aldrig ansigter. Vi fortsatte og brugte også FaceTime og kunne derfor lokke/befale  hinanden hvad man skulle gøre for at komme.  Det tændte os begge som frækt og forbudt krydderi til vores parforhold. Det fortsatte et 1/2 års tid med udfordringer med onanivideoer andre steder fx i motionscentret, på arbejde eller på wc’et hos svigerforældre. Alt sammen uden ansigt og med meget fortrolighed. Det sluttede da hun skulle giftes,. 

Så nu spørger jeg jer piger her, kunne der være nogle her som tænder på det? Så send mig PB er, så kan vi finde ud af om det var noget.  Der skal ikke være penge involveret, kun liderlighed og begær og alle videoer evt facetime skal være uden ansigt. Så skriv frisk til mig. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@My Ryder

Det er et meget optimistisk opslag i et forum, hvor alt handler om at mænd betaler kvinder for ydelser, som ikke forventes at være gensidige.

Og hvor udgangspunktet i reglen er at kvinder tager sig betalt, om så ydelsen går begge veje.

Men alt mulig held og lykke, du har intet at tabe ved at forsøge :)

Jeg ved ikke rigtigt om dette er et brugbart forslag, men måske du skulle oprette dig her, og forsøge dig i dit ærinde?

Swingerguiden.dk

http://swingerguiden.dk/swingerklubber-og-moedesteder/swingerklubber/danmark.html

Nogle der har andre forslag til steder hvor My Ryder, og andre kan søge i den anledning han søger?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må tilslutte mig Rejsenetværk, jeg tror du er landet i det helt forkerte forum til den slags:D

 

Måske scor.dk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 7 timer siden:

Nogle der har andre forslag til steder hvor My Ryder, og andre kan søge i den anledning han søger?

Ja, https://chaturbate.com/
 

Her kan man broadcaste sig selv og se næsten al den stort set gratis pik og fisse fra hele verden man vil.

Man skal bare lave en profil og indsætte et mindre beløb. Af og til kan man dog få lyst til at donere et mindre beløb - men det er helt frivilligt - og kun noget man behøver gøre, fordi man gerne vil understøtte pigerne, som evt. ikke har andre indtægter. Evt. kan man være heldig at komme i dialog med en pige eller 2, der gerne vil fortsætte privat på Skype eller mødes IRL ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som god sport - men tilslutter mig drengene - det her er nok ikke det forum, du finder det du leder efter :D held og lykk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...