Hop til indhold
Guest Enzo L'uri

Frækt par i Ålborg.

Recommended Posts

Guest Enzo L'uri

I hendes majestæts tjeneste er jeg kaldt til Ålborg med 2 overnatninger til følge,og jeg ved på forhånd at aften underholdningen skal jeg selv stå for.:)Det gav mulighed for indsigt i branchens tilbud på en egen hvor jeg yderst sjælden søger. Jeg har længe taget tilløb til nogle grænseoverskridelser og på det seneste har jeg søgt efter et par hvor der er højt til loftet.

Jeg blev hurtig overbevist og har lavet en aftale hos dem i midten af næste uge.Deres annonce er oprettet i September 2017,så jeg håber nogle måske kan bidrage med input fra tidligere?:)

https://annoncelight.dk/showad/242610

Enzo

Redigeret af Enzo L'uri
Ændring

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 20 minutter siden:

I hendes majestæts tjeneste er jeg kaldt til Ålborg med 2 overnatninger til følge,og jeg ved på forhånd at aften underholdningen skal jeg selv stå for.:)Det gav mulighed for indsigt i branchens tilbud på en egen hvor jeg yderst sjælden søger. Jeg har længe taget tilløb til nogle grænseoverskridelser og på det seneste har jeg søgt efter et par hvor der er højt til loftet.

Jeg blev hurtig overbevist og har lavet en aftale hos dem i midten af næste uge.Deres annonce er oprettet i September 2017,så jeg håber nogle måske kan bidrage med input fra tidligere?:)

https://annoncelight.dk/showad/242610

Enzo

God tur til det nordjyske og god fornøjelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

 

frenchlover1 skrev, for 50 minutter siden:

 

Hvad nu hvis jeg har besluttet og være blindfolded under hele oplevelsen uden og se hvem de er?

Bare læne sig tilbage og modtage fra mystikkens og den småforbudte side;)

Kommunikationen gjorde det let:)

Enzo

Redigeret af Enzo L'uri
Bøvl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wauuuuu... er det jeres aftale, så er du friskere end jeg nogensinde tror, at jeg selv bliver :-) 

Hvad tænker du, når du skriver, at kommunikationen gjorde det let?

Venligst

French

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Jeg stak en klar føler ud for mine ønsker,og fik good feedback med fokus på min generthed ved at ha muligheden for let rookie gaysex:P

I første omgang er det dog samværet med Q der vægter højest,dog er der kinky muligheder hvis kemi og ønske er tilstede;) min indre drejebog er udgangspunktet.

Enzo

Redigeret af Enzo L'uri
Tilføjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, den 12/1/2018 at 23:23:

I hendes majestæts tjeneste er jeg kaldt til Ålborg med 2 overnatninger til følge,og jeg ved på forhånd at aften underholdningen skal jeg selv stå for.:)Det gav mulighed for indsigt i branchens tilbud på en egen hvor jeg yderst sjælden søger. Jeg har længe taget tilløb til nogle grænseoverskridelser og på det seneste har jeg søgt efter et par hvor der er højt til loftet.

Jeg blev hurtig overbevist og har lavet en aftale hos dem i midten af næste uge.Deres annonce er oprettet i September 2017,så jeg håber nogle måske kan bidrage med input fra tidligere?:)

https://annoncelight.dk/showad/242610

Enzo

Hej Enzo

Hvordan gik mødet?  Vil du ikke fortælle lidt - om de er et besøg værd - og de har lyst til det de laver?

Eller hvis du ikke har været der endnu - så fortælle når du har været der?

Jeg skal nemlig til Jylland i næste uge - og overvejer - men vil gerne lige høre lidt inden....

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Jeg har en aftale i morgen aften,og vil forsøge med en anmeldelse i løbet af weekenden:)

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 11 timer siden:

Jeg har en aftale i morgen aften,og vil forsøge med en anmeldelse i løbet af weekenden:)

Enzo

Tak jeg venter spændt! Jeg skal til Jylland i næste uge - og overvejer at kontakte dem - men vil da meget gerne høre fra dig først :-) glæder mig til at læse....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, den 16/1/2018 at 08:13:

Jeg har en aftale i morgen aften,og vil forsøge med en anmeldelse i løbet af weekenden:)

Enzo

Hvordan gik det??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Der gik desværre sygdom i projektet,men Q og M har heldigvis valgt og besøge København så snart de har fundet de rette lokaliteter:)

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...