Hop til indhold
broderskab

søger viden

Recommended Posts

hey alle

jeg står i den situation, at jeg forsøgte og forhandle med en sugarbabe som endte med og blive så vred, at hun blokerede mig.. jeg sku nok ha ladet være med og prøve men jeg tog chancen, haha

kan man gøre noget mod det? for jeg vil sku egentlig gerne i kontakt med hende igen :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
broderskab skrev, for 12 minutter siden:

hey alle

jeg står i den situation, at jeg forsøgte og forhandle med en sugarbabe som endte med og blive så vred, at hun blokerede mig.. jeg sku nok ha ladet være med og prøve men jeg tog chancen, haha

kan man gøre noget mod det? for jeg vil sku egentlig gerne i kontakt med hende igen :)

 

nyt taletidskort :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
broderskab skrev, for 26 minutter siden:

hey alle

jeg står i den situation, at jeg forsøgte og forhandle med en sugarbabe som endte med og blive så vred, at hun blokerede mig.. jeg sku nok ha ladet være med og prøve men jeg tog chancen, haha

kan man gøre noget mod det? for jeg vil sku egentlig gerne i kontakt med hende igen :)

 

Mon ikk hun har mistet lysten når hun har blokeret dig... Måske du har lært lidt nu... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter26 skrev, for 9 minutter siden:

Kan du fortælle hvem det var?? 

nah, synes ikk det nødvendigt og fortælle hendes profil navn. beklager

 

happycamper skrev, for 22 minutter siden:

nyt taletidskort :-)

tak for et svar, som besvarer mit spørgsmål (y) selvom det er ærgeligt ikke og kunne gøre noget mod det på sin nuværende profil!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
broderskab skrev, for 58 minutter siden:

kan man gøre noget mod det? for jeg vil sku egentlig gerne i kontakt med hende igen

Hvis hun har blokeret dig, så er det formenligt fordi hun ikke vil have noget med dig at gøre - det er jo fair nok, den frie vilje og alt det der.

Så det du burde gøre er at komme videre ;) og næste gang tage forhandlingen lidt mere...afslappet - tror ikke det opfattes særligt sexet, og mener ikke det er grundlag for en god date at der er blevet forhandlet i et stort omfang inden, where is the romance? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
broderskab skrev, for 3 timer siden:

hey alle

jeg står i den situation, at jeg forsøgte og forhandle med en sugarbabe som endte med og blive så vred, at hun blokerede mig.. jeg sku nok ha ladet være med og prøve men jeg tog chancen, haha

kan man gøre noget mod det? for jeg vil sku egentlig gerne i kontakt med hende igen :)

 

ja men der kan da forhandles, men det er altid en god ide, at være underhunden og ikke ville tage kontrol i situationen
hvis der bliver sagt, f eks  2000 , så skriv, desværre har givet 1500 før , så jeg må takke nej, så kan pigen skrive ok god jagt, eller komme med et bedre forslag.
du kan også i f m dit forslag , skrive lidt mere om tid sex o s v , så du ikke får lagt op til en helaftensforestilling, så kan det jo være dit tilbud bliver mere overskueligt 
og  e v t spiseligt. Det er almindelig forhandling
efter hendes svar , kan du jo så vælge at sige ja til hendes bud , eller lade det ligge , og se om du en anden dag igen får lyst til at kontakte hende

men hvis du har skrevet 2000 og hun skriver jeg plejer , hvilket er løgn, at få 4000 så skriv nej tak , og slut
det har virket for mig , ofte ihvertfald
god jagt, og jeg går ofte ind i irma og kigger på varerne, og derefter går jeg i aldi og fylder kurven og er glad )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...