Hop til indhold
underdog40

Lilien i Sydhavnen. For the petitlover

Recommended Posts

Kommer lige med et lille indspark omhandlende søde Lilien.

Lillepigen Lilien er ny i vores dejlige hovedstad. Men også ny som GP. Hendes debut fik hun i England for en 2 ugers tid siden og ankom til DK i går. I dag fik hun så et stykke med mig.

En pige som helt klart appellerer til mit lolitakompleks og min trang til piger som endnu ikke har opdaget KFC. Den krop måtte jeg bare opleve. Var specielt faldet for billede nr. 3 hvor hun står i de grå yogabukser. I like that :) 

Hun residerer ude i SV i en lejlighed med gode p-forhold og diskrete indgangsforhold. Havde nemt og enkelt booket min tid over sms og et enkelt opkald fordi myldretidstrafikken drillede. Blev modtaget af pigen på billederne. Nogle af billederne er dog et par år gamle. Og nogle af billederne kan godt antyde en mere barmfager pige en hun i virkeligheden er. Men kun godt for mig. Små bryster men en dejlig velformet rumpe. Jeg var som en fisk i vandet :) 

Vi startede meget forsigtigt ud. Det er tydeligt et hun er ny i gamet. Så jeg tog den tid der skulle til, for ligesom at sætte en rolig dagsorden. Og lidt efter lidt fornemmede jeg at det her godt kunne blive en ok oplevelse. Sikke en fin krop. Wow. Lille en fin. Vi er et sted mellem 45 og 50kg. En fin lille popo. Stram og slank over det hele. Flad og spændstig mave. Og så er hun en pæn pige og kigge på samtidig med kønne øjne.

Fik et ok bj uden plastik. Det bliver hun nok bedre til med tiden. Men jeg var blevet så stangliderlig af at se den krop at jeg bare måtte bolle hende. På med kadonnen og så i gang. Men som med andre piger som har denne petit figur, bliver man nød til lige at tage det stille og roligt i begyndelsen. Tempoet blev dog sat en anelse i vejret og vi fik knaldet igennem. Det er forrygende at knalde sådan en krop.

Hun er én af den slags piger man skal møde tidligt på dagen inden hun er blevet revet rundt af 4-5 andre gutter. Der er nok en grænse for hvornår hun ikke synes det er så sjovt. Og så trækker hun sig lidt når du knalder hende fordi hun er blevet øm. Det kunne jeg godt mærke lidt på hende. Men det var nu skønt alligevel.

Vi en god snak bagefter. Hendes engelsk er ok efter ungarsk målestok. Det trækker lidt ned at hun ikke var 100% glatbarberet. Ikke at hun havde en urskov dernede. Men jeg kan godt lide når den er fuldstændigt glat. Hun er en sød pige. Og så er hun nok den slags pige man får et bedre knald med hvis man har besøgt hende før. Hun sagde hun var 22. Men i virkeligheden kunne hun sagtens gå for at være en på 18-19år. Vi har glæde af hende i 2 uger men ville komme tilbage senere i februar.

Der er kun 4 gpére jeg har besøgt mere end 1 gang. Det er Dolly (fordi hun har verdens bedste krop), Kimberly (fordi hun er verdens sødeste), Jenny (fordi hun faktisk var et godt knald inden hun blev metaltræt) og Jessy (fordi vi har det skide skægt når vi er sammen). Jeg er dog ret sikker på at Lilien bliver den 5. Jeg tror ikke jeg fik oplevet det fulde potentiale. Og så er den krop helt klart nok til at tage tilbage til Sydhavnen for.   

Peace

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som altid en anmeldelse med humor og en masse nyttig info :) 

Jeg har også haft kig på hende. Jeg har haft mere fokus på piger i privaten på det sidste, men tænker lidt, at Lilien skal være min “comeback girl”. Hun ser skøn ud! Og helt enig, vi elsker piger, der “endnu ikke har opdaget KFC” :lol::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KindKiddo skrev, for 5 minutter siden:

Og helt enig, vi elsker piger, der “endnu ikke har opdaget KFC” :lol::D

argh.... KFC kan jeg ikke lige afkode ? (udover Kentucky Fried Chicken, men det går jeg ikke lige ud fra har noget med sagen at gøre ;-)  )

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 9 minutter siden:

argh.... KFC kan jeg ikke lige afkode ? (udover Kentucky Fried Chicken, men det går jeg ikke lige ud fra har noget med sagen at gøre ;-)  )

Haha jo, for de piger er så skinny, at de aldrig har smagt KFC (og dermed aldrig er blevet forelskede i det lort og aldrig er blevet fede af at æde det lort) :D

Redigeret af KindKiddo

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrayNinja skrev, for 1 minut siden:

Har du fået dame på @KindKiddo ? Der er rigtig mange GPer der tager imod par - på denne måde kan du forsætte din hobby og samtidig indrage hende :D

Hehe. Jeg har genåbnet min Tinder og Badoo og begyndt at date piger i privaten, som jeg ellers holdte en længere pause med. Jeg har fået en fast “ven med fordele” (sindssyg vildbasse) samt jeg ser nye piger ret ofte (dog slet ikke alle dates er lig med sex). 

Men god idé! Det kunne være, jeg skulle gribe den minimale chance, der er, for at prøve at lokke min bolleveninde med på en trekant med en yngre pige end hende selv :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en aftale med hende kl. 10:00 i morges, men blev brændt af. Her godt en time efter har jeg stadig ikke hørt fra hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
MidnightCowboy skrev, for 13 timer siden:

Er hun også petit i højden? Vægten antyder det, men kan aldrig være sikker. 

ja, hun er en lille pige på alle leder og kanter. Jeg vil gætte på en ca 165.

Del dette indlæg


Link til indlæg
zenzyg skrev, for 2 timer siden:

Havde en aftale med hende kl. 10:00 i morges, men blev brændt af. Her godt en time efter har jeg stadig ikke hørt fra hende...

Lige en update til mit tidligere indlæg. Hun skrev så godt en 1½ time efter vores oprindelig tidspunkt at hendes telefon var gået død. 

Da hun opholder sig 7-10 min med cykel fra hvor jeg bor tænkte jeg at jeg vi ville forsøge igen, vi fik aftalt kl. 13:00. Blev brændt af igen....
Jeg stod til 13:10 i opgangen og sendte nogen SMS'er og forsøgte at ringe til hende men ingen svar, måtte endnu en gang vende snuden hjem..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
zenzyg skrev, for 11 minutter siden:

Lige en update til mit tidligere indlæg. Hun skrev så godt en 1½ time efter vores oprindelig tidspunkt at hendes telefon var gået død. 

Da hun opholder sig 7-10 min med cykel fra hvor jeg bor tænkte jeg at jeg vi ville forsøge igen, vi fik aftalt kl. 13:00. Blev brændt af igen....
Jeg stod til 13:10 i opgangen og sendte nogen SMS'er og forsøgte at ringe til hende men ingen svar, måtte endnu en gang vende snuden hjem..

 

Dårlig stil :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
zenzyg skrev, 1 time siden:

Lige en update til mit tidligere indlæg. Hun skrev så godt en 1½ time efter vores oprindelig tidspunkt at hendes telefon var gået død. 

Da hun opholder sig 7-10 min med cykel fra hvor jeg bor tænkte jeg at jeg vi ville forsøge igen, vi fik aftalt kl. 13:00. Blev brændt af igen....
Jeg stod til 13:10 i opgangen og sendte nogen SMS'er og forsøgte at ringe til hende men ingen svar, måtte endnu en gang vende snuden hjem..

 

Det lyder til vi har fået en ny Barbara til byen :(. Et godt knald, men med et noget liberalt forhold til tider og bookinger. Jeg havde dog ikke noget problem i går.

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige besøgt Lilien. Bestilte 30 med SF. Det bliver pointeret at jeg ikke må komme i munden på hende. Det siger jeg selvfølgelig ja til.

Efter 2 min SF kommer der gummi på alligevel. Hun er åbenbart ikke så glad for forsafterne. Fair nok. Op i en Doggy som jeg bedst kan lide det, stående. Hun er sprød helt klart. Men efter 5 min begynder hun at hentyde at nu er det tid til at komme. Det tænder mig helt af. Jeg vil gerne nyde de 30 min, men hendes insisteren på at jeg kommer fortsætter over de næste 10 min blandt seance. Hun kommer med nogle vrede udbrud fordi jeg gerne vil prøve lidt forskellige stillinger, så jeg giver op, tager mit tøj og går.

Hun har tydeligvis ondt. Tror hun har brug for en pause. Hun var også ekstremt sminket op, hvilket ikke er min smag.

Alt i alt en dårlig oplevelse.

Redigeret af Bump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Bump skrev, for 2 timer siden:

Har lige besøgt Lilien. Bestilte 30 med SF. Det bliver pointeret at jeg ikke må komme i munden på hende. Det siger jeg selvfølgelig ja til.

Efter 2 min SF kommer der gummi på alligevel. Hun er åbenbart ikke så glad for forsafterne. Fair nok. Op i en Doggy som jeg bedst kan lide det, stående. Hun er sprød helt klart. Men efter 5 min begynder hun at hentyde at nu er det tid til at komme. Det tænder mig helt af. Jeg vil gerne nyde de 30 min, men hendes insisteren på at jeg kommer fortsætter over de næste 10 min blandt seance. Hun kommer med nogle vrede udbrud fordi jeg gerne vil prøve lidt forskellige stillinger, så jeg giver op, tager mit tøj og går.

Hun har tydeligvis ondt. Tror hun har brug for en pause. Hun var også ekstremt sminket op, hvilket ikke er min smag.

Alt i alt en dårlig oplevelse.

Igen har du ødelagt en pige med din kæmpe køddorn @underdog40 det er hver gang du har været der, så gider de ikke mere:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 2 timer siden:

Igen har du ødelagt en pige med din kæmpe køddorn @underdog40 det er hver gang du har været der, så gider de ikke mere:P

Hehehe. Ja, det må være en ond pikkemand jeg er blevet udstyret med, siden jeg mere eller mindre efterlader dem på stribe med en knust bækkenbund :lol:. NOT!

Men som jeg også skrev, pev hun også lidt da vi knaldede. Så trak jeg mig ud og vi tog en lille pause. Det virkede til at det var vejen frem.

Jeg oplevede dog ikke den der "hurry-up"-attitude da jeg var der, som @Bump gjorde. Hun have hverken ur eller telefon med i rummet. Havde selv betalt for en halv time som blev overskredet.

Men jeg kan forestille mig at hun har bollet nonstop siden hun ankom. Hun burde måske tage et par dages pause inden hun bliver knaldet helt ned til kineserne.

Ikke desto mindre må facit være at danskere har større tissemænd end englændere :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser godt nok lille og spinkel ud ... det kunne være sjovt at besøge hende ... men jeg gider ikke hvis man ikke må knalde igennem med hårde dybe stød. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg mere eller mindre havde lovet mig selv, ville jeg lige tage en tur forbi lillepigen Lilien igen. Som jeg skrev havde jeg en formodning om at det nok ville være bedre hvis man havde været hos hende før. Gensynets glæde, du ved. Jeg tog fejl. 

Denne gang betalte jeg ikke for sf. Det var ikke så godt første gang, så de penge kunne jeg lige så godt spare. Hun trækker sig stadig når man forsøger at komme helt i bund. Skærer ansigter osv. Ligger sig i positioner som gør det nærmest umuligt at gennemføre almindeligt bolleri. Så det blev årets hidtil mest halvhjertede knald. Jeg kom kun fordi jeg er en hamrende liderlig satan som kan komme ved at køre min pikkemand ind imellem to kaktusser. Jeg løj, så mine bukser de blafrede, da hun spurgte om det var dejligt bagefter.

Det som taler for et besøg hos Lilien er hendes lille fine krop. Den er alle pengene værd. Den kan man altså kun beundre hvis man som undertegnede er til små kvindfolk. Synd at man ikke får resten af pakken med.

Nu er jeg ingen ekspert. Så jeg vil ikke gå så langt og sige hun er fejlcastet. Men jeg tvivler stækt på at hun vil være gp i lang tid fremover.

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...