Hop til indhold
Moden Mand

Ninas Thaimassage, Århus

Recommended Posts

Adresse : Marselisborg Allé 24. Århus (Kælderen)

Har været der nogle gange. Har fået massage et par gange af både Nina og Georg, men det er mest Georg (tror jeg hun hedder) Hun er buttet men giver ok massage og er vældig sød og vi snakker godt sammen. Få næsten en time + afslutning, Kan godt lide at hun piller lidt ved anus, en hver sine lyster. :P Giver en fast pris på 500 , men er jo også kommet nogle gange der. Har prøvet hele pakken en enkelt gang, det var ok. Og der er bad bagefter. Ved de har en del stamkunder. :D Man kan med lidt held finde en parkeringsplads i gaden, ligger lidt "åbent", det gør de fleste jo, men man kan jo lave en sniger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

ja det er et af de bedre steder ,men ikke verdens pæneste sted :D

Adresse : Marselisborg Allé 24. Århus (Kælderen)

Har været der nogle gange. Har fået massage et par gange af både Nina og Georg, men det er mest Georg (tror jeg hun hedder) Hun er buttet men giver ok massage og er vældig sød og vi snakker godt sammen. Få næsten en time + afslutning, Kan godt lide at hun piller lidt ved anus, en hver sine lyster. :P Giver en fast pris på 500 , men er jo også kommet nogle gange der. Har prøvet hele pakken en enkelt gang, det var ok. Og der er bad bagefter. Ved de har en del stamkunder. :D Man kan med lidt held finde en parkeringsplads i gaden, ligger lidt "åbent", det gør de fleste jo, men man kan jo lave en sniger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Adresse : Marselisborg Allé 24. Århus (Kælderen)

men man kan jo lave en sniger

Hvorfor? Man laver jo ikke noget ulovligt.

Men kan kun give dig ret, godt sted med ok massage. Mht Georg eller hvad hun nu hedder, jeg tror hun er lidt vild med at give prostata massage. Kan man lide dette går man ikke forgæves her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej BTB

Med hensyn til Georg og prostata massage. Er det noget du ved/har prøvet, eller er det bare noget du tror? Hun har aldrig forsøgt noget med mig, men bare kredset om "emnet" :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej BTB

Med hensyn til Georg og prostata massage. Er det noget du ved/har prøvet, eller er det bare noget du tror? Hun har aldrig forsøgt noget med mig, men bare kredset om "emnet" :lol:

Vi snakker om en moden lettere buttet thai kvinde, ikke så høj, med bryster af en ok størrelse og smilende eller hvad?

Jeg har været der to gange og har prøvet det begge gange med finger helt indebords. Afslutning var en blanding af svensk og prostata. Grunden til jeg tog til Århus for at prøve stedet var pga beskrivelserne på det gamle Hedomax.

Er der nogen der har prøvet massage af begge på en gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der en del gange, og har prøvet massage af begge en enkelt gang eller 2, men kun noget af tiden, (indtil der kom en anden kunde), så griner og pjatter de, især Nina, og snakker på deres kaudervælsk. Ja, Georg er lille og lidt buttet, har fået hele pakken en enkelt gang af hende til stamkundepris, 8-) det var ok uden at være 5 stjernet, men hun er sød og vi snakker om mange ting medens hun masserer. Jeg synes ikke alderen er afgørende, men nu er jeg jo heller ikke en årsunge selv mere. :):):) Skal derind i morgen hvis der ikke der er nogen der har et bedre forslag? Prøver meget gerne noget nyt og godt. :mrgreen: :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...