Hop til indhold

Recommended Posts

Halløj derude. Hvis dette opslag ikke passer til genren, så tøv endelig ikke med at slette opslaget. Jeg beklager på forhånd.


Jeg er i den situation, at jeg elsker lingammassage, og jeg synes, at tanken om yonimassage er ret fræk (altså, at en kvinde betaler for at få intimmassage af en massagepige, som munder ud i en orgasme). Tanken om at jeg og en kvinde får lingam- og yonimassage på samme tid i samme rum er endnu mere fræk. Det vil sige, at vi får intimmassage af én eller to massagepiger og at både jeg og kvinden får orgasme på nogenlunde samme tid.
 

Spørgsmålet er, om nogen kvinder/glædespiger herinde er villig (eller kender til nogen), som har lyst til at afprøve yonimassage, mens jeg får lingammassage? Vi skal ikke have sex eller noget i den stil. Det er blot en fantasi, som andre måske også har lyst til at afprøve.


Igen, jeg beklager, hvis det er slået forkert op her på EroGuide, men jeg håber på positiv svar fra nogen. På forhånd tak. Hav en dejlig dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dahliablack03 skrev, for 29 minutter siden:

Halløj derude. Hvis dette opslag ikke passer til genren, så tøv endelig ikke med at slette opslaget. Jeg beklager på forhånd.


Jeg er i den situation, at jeg elsker lingammassage, og jeg synes, at tanken om yonimassage er ret fræk (altså, at en kvinde betaler for at få intimmassage af en massagepige, som munder ud i en orgasme). Tanken om at jeg og en kvinde får lingam- og yonimassage på samme tid i samme rum er endnu mere fræk. Det vil sige, at vi får intimmassage af én eller to massagepiger og at både jeg og kvinden får orgasme på nogenlunde samme tid.
 

Spørgsmålet er, om nogen kvinder/glædespiger herinde er villig (eller kender til nogen), som har lyst til at afprøve yonimassage, mens jeg får lingammassage? Vi skal ikke have sex eller noget i den stil. Det er blot en fantasi, som andre måske også har lyst til at afprøve.


Igen, jeg beklager, hvis det er slået forkert op her på EroGuide, men jeg håber på positiv svar fra nogen. På forhånd tak. Hav en dejlig dag.

Tror da ingen har noget imod dit opslag. Du eftersøger jo noget konkret og opslaget ligger jo under efterlysninger :)

Hvis du betaler for GPs behandling/massage tror jeg ikke det skulle være umuligt at finde en der er med på at udleve din fantasi.

Held og lykke og lad os endelig hører hvad det ender med ;)

God aften

DK fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...