Hop til indhold
rene70

RITA-NATURLIGE STORE BRYSTER --lendum/sindal

Recommended Posts

Det er ikke så tit jeg skriver herinde, men når jeg gør det, er det pga. en speciel oplevelse. og i det her tilfælde var det en rigtig positiv oplevelse--havde ikke de store forventninger men tænkte lige jeg ville have et hurtigt fyraftens-knald. jeg syntes at hendes annonce var tiltalende så hvorfor ikke. jeg møder Rita og hun ser ældre ud end på billederne (som næsten alle andre piger gør) , men jeg er  til modne piger så det er helt okay og hun er også en stor pige som vi danskere vil sige og igen helt ok med mig. jeg vælger en halv time og vælger lidt massage først, det er en rigtig god ide fordi hun forstår og få en til at slappe helt af. så er resten af tiden en super god oplevelse (ingen kig på uret) , Hun er en rigtig varm dejlig smilende moden pige med dejlig store bryster og en ren fisse, Hvad mere kan man forlange---stort plus til hende. Hende skal jeg da klart besøge igen----https://annoncelight.dk/showad/209260

Redigeret af rene70

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende har jeg haft kig på i lang tid, men hun opholder sig næsten altid ude på Lars Tyndskids Mark, som er umulige at komme til uden bil eller en formue i taxa fra nærmeste lidt større by. ØV! Men skulle hun en dag komme "inden for min rækkevidde", så bekræfter dit skriv mig kun i, at så er det afsted! ;-) Jeg er nemlig osse til +size modeller i omkring den størrelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Guldan

nogen der ved om Rita snakker dansk eller hvad syns hun ser skøn ud kan godt lide en kvinde med former 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...